Hesan kokoontuminen
-
- Viesti:
huumoria
Poika koitti vaan peittää huonolla huumorillaan tietämättömyyttään.
Hyvää mainosta tuo oli silti.
Mua vaan haittas se, etten vanhana linssiluteena päässyt kuviin ollenkaan, joten joudun olemaan kateellinen Sammukalleni ja tietty emännälleni, joka ähkäisi oikein miehekkäästi poweri-kisassa

Hyvää mainosta tuo oli silti.
Mua vaan haittas se, etten vanhana linssiluteena päässyt kuviin ollenkaan, joten joudun olemaan kateellinen Sammukalleni ja tietty emännälleni, joka ähkäisi oikein miehekkäästi poweri-kisassa

Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
jusu kirjoitti: Lada ei kuulemma tarvi öljyä eikä vettä toimiakseen!?
Tuo juttu tuli mun suustani, kun puhuin romurallista.

-
Any publicity is good publicity
Tänään oli Hesarissa tutkimuksen tuloksia , miten Suomalaiset suhtautuvat Venäjään. 62 % suhtautuu kielteisesti tai erittäin kielteisesti. Ehkä kerhomme voi pienentää tätä varsin aiheetonta lukua omalla toiminnallaan. Vain Kosovon albaanit suhtautuivat vielä negatiivisemmin naapurimaahamme...

Tänään oli Hesarissa tutkimuksen tuloksia , miten Suomalaiset suhtautuvat Venäjään. 62 % suhtautuu kielteisesti tai erittäin kielteisesti. Ehkä kerhomme voi pienentää tätä varsin aiheetonta lukua omalla toiminnallaan. Vain Kosovon albaanit suhtautuivat vielä negatiivisemmin naapurimaahamme...
Kiitokset vaan hyvistä kuvista, lisääkin toki saa tulla. Se kymppiuutisten loppukevennys oli vaan taas sitä itseään. Saunan taakse tokiaan sopii... Kuvien perusteella yksi oli joukosta poissa - se jo miltei legendaksi ennättänyt pinkki paholainen...Missä lie viilettänyt? 

R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Pinkki jäi kotiin, kun sen omistaja tuli erään tamperelaisen 110:n kyydissä. Yksinään Helsingin reissulle tulee vähän liikaa hintaa.R-J kirjoitti:Kiitokset vaan hyvistä kuvista, lisääkin toki saa tulla. Se kymppiuutisten loppukevennys oli vaan taas sitä itseään. Saunan taakse tokiaan sopii... Kuvien perusteella yksi oli joukosta poissa - se jo miltei legendaksi ennättänyt pinkki paholainen...Missä lie viilettänyt?
Reippaina käymme rekkain alle 

- Pakkasukko
- Viesti:
Ehkä Venäjä voisi pienentää tätä lukua omalla toiminnallaan.. esimerkiksi Karjalan kysymys.. Kosovon albaanit kymmenen vuotta sitten (Venäjän tuki serbien toteuttamalle joukkokarkoitukselle ja kansanmurhalle).. tänään Tsetsenia.. jneladamaster kirjoitti:Any publicity is good publicity![]()
no nyt meni politiikan puolelle sori vaan kaverit!
Ladamerkkistä henkilöautoilua vuodesta 1990
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viesti:
Tässä minun kuvani Helsingistä:
http://koti.mbnet.fi/lada1971/kuvat_hel ... nki04.html
Mukana myös Kymmenen uutisten kuvat!
http://koti.mbnet.fi/lada1971/kuvat_hel ... nki04.html
Mukana myös Kymmenen uutisten kuvat!
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973