Ladalla talvehtimispaikka Joensuun läheltä?
Ladalla talvehtimispaikka Joensuun läheltä?
Nyt ois probleemi, kun Lada tarviis talvipaikan. Kadun varteen ei viitti jättää aurauksen takia, eikä toisaalta kerrotalon pihaankaan, kun vapaita paikkoja ei ole. Eli jos jollain ois jossain (ilmainen) paikka, niin ilmoitelkoon.
Ensi keväänä pirssillä ois taas katsastus edessä ja siihenkin tarviis apua. Eli uusi etupalkki pitäs vaihtaa (kuka hakis venäjältä semmosen ja mitä maksaa?) ja ehkä jotain muutakin peltihommaa. Tekniikka kyllä ainakin nyt toimii, mitä nyt jarrut puoltaa milloin minnekin suuntaan. Jarrut tosin ovat koko kulkineen meillä olo ajan olleet semmoset ja tiettävästi menneet läpi edellisestäkin katsastuksesta. Mutta noin yleensä ottaen edullista laittajaa Larpalle haetaan, että saatas se taas ensi kesäksi liikenteeseen. Itse ei paljon mitään osata laittaa, ja toisaalta ei ole kummasia työkaluja eikä mitään paikkaakaan missä työskennellä (kerrostalon pihamaa).
Ensi keväänä pirssillä ois taas katsastus edessä ja siihenkin tarviis apua. Eli uusi etupalkki pitäs vaihtaa (kuka hakis venäjältä semmosen ja mitä maksaa?) ja ehkä jotain muutakin peltihommaa. Tekniikka kyllä ainakin nyt toimii, mitä nyt jarrut puoltaa milloin minnekin suuntaan. Jarrut tosin ovat koko kulkineen meillä olo ajan olleet semmoset ja tiettävästi menneet läpi edellisestäkin katsastuksesta. Mutta noin yleensä ottaen edullista laittajaa Larpalle haetaan, että saatas se taas ensi kesäksi liikenteeseen. Itse ei paljon mitään osata laittaa, ja toisaalta ei ole kummasia työkaluja eikä mitään paikkaakaan missä työskennellä (kerrostalon pihamaa).
- Pakkasukko
- Viesti:
Re:
..eli mitään ei sais maksaa, mutta jos voisitte ottaa auton säilytykseen ja hitsailla ja hakee osia venäjältä ja huoltaa ni olis jätte kiva kiitti vaan..
onnea etsinnälle
onnea etsinnälle

Ladamerkkistä henkilöautoilua vuodesta 1990
Re:
Missäköhän olen kirjoittanut, että osia ja huoltoa pitäisi saada ilmaiseksi? Peräänkuulutin vaan jotain latoa tms. minne sen voisi viedä. Paljonko itse olisit valmis maksamaan parin sadan euron auton säilytyspaikasta talven ajaksi? Näillä näkymin Larppa jää kyllä kadun varteen, josta sitä sitten siirrellään välillä...Pakkasukko kirjoitti:..eli mitään ei sais maksaa, mutta jos voisitte ottaa auton säilytykseen ja hitsailla ja hakee osia venäjältä ja huoltaa ni olis jätte kiva kiitti vaan..
onnea etsinnälle
Ilmaisen säilytyspaikan lisäksi peräänkuulutin EDULLISTA korjaajaa, en ilmaista (edullinen siis tarkoittaa sitä, että se saa maksaa jotakin). Yksi tuttava on itse asiassa siihen hommaan jo tiedossa, joten sekin asia on jo hoidossa. Ainoastaan niitä EDULLISIA peltiosia, ainakin etupalkkia kaipaillaan ennen kevättä.
Viimeksi muokannut Kesälada, 19.10.2004 23:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Höh, ja keväällä uus vanhakoppanen katsastettu farmari etsintään? Hirvee homma siinäkin. Sitäpaitsi nykyinen yksilö on toiminut koko kesän ongelmitta. Miksi tästä hyvästä kulkineesta pitäisi hankkiutua eroon?Warreossi kirjoitti:Ottakaa järki käteen ja myykää Lada sellaiselle,joka osaa sitä korjata.Teillä on sen jälkeen melkoisen paljon vähemmän ongelmia.Ensi kesäksi sitten valmiiksi katsastettu auto tilalle.
Kesälada kirjoitti:Höh, ja keväällä uus vanhakoppanen katsastettu farmari etsintään? Hirvee homma siinäkin. Sitäpaitsi nykyinen yksilö on toiminut koko kesän ongelmitta. Miksi tästä hyvästä kulkineesta pitäisi hankkiutua eroon?Warreossi kirjoitti:Ottakaa järki käteen ja myykää Lada sellaiselle,joka osaa sitä korjata.Teillä on sen jälkeen melkoisen paljon vähemmän ongelmia.Ensi kesäksi sitten valmiiksi katsastettu auto tilalle.
Tulipahan vaan mieleen,että jos pitää pohja vaihtaa, jarrut korjata(eivät muuten puolla,jos kunnossa)ja taisi olla muutakin laittoa.Jos ei toisaalta ole työkaluja,paikkaa,taitoa tai edes kiinnostusta itse korjata,tulee vaan äkkia hintaa kesäautolle.Mutta jos kerran on hyvä peli,niin eihän siinä sitten mitään.

- Lada-Jussi
ööh
ai tää on joku hitsi topikki?

- veli alexei
- Moderaattori