Misha kirjoitti:0 tai 1 tähti vois olla Ladanoviisi tai ehkä Ladaneitsyt tai ehkä 0 vois olla neitsyt ja 1 noviisi
1-2 tähteä vois olla Normiladisti
No ei toi Ladaneitsyt ainakaan kovin hyvä nimitys ole. Minun tähdet on vieläkin vaaleanpunaisia, vaikka olen tehnytkin kolme Ladakerholaista, joista yksi on listaykkösenä tälläkin palstalla. Enkä siis voi olla neitsyt.
älkää yliarvioiko mun tietoja, mulla nousee pian kusipäähän (liikaa)
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
No niin... Vaikka en ole oikeinkirjoituksen asiantutija niin tuo erisnimen käyttö yhdyssanoissa ottaa välillä silmään. Eli Lada-asiantuntija olisi kait oikein.
Waikka alkaa mennä taas siihen viilauksen puolelle.
Ei se Ladakaan ole niitä viimeistelyltään korkeatasoisimpia kulkuneuvoja.
Boris kirjoitti:No niin... Vaikka en ole oikeinkirjoituksen asiantutija niin tuo erisnimen käyttö yhdyssanoissa ottaa välillä silmään. Eli Lada-asiantuntija olisi kait oikein.
Waikka alkaa mennä taas siihen viilauksen puolelle.
Ei se Ladakaan ole niitä viimeistelyltään korkeatasoisimpia kulkuneuvoja.
Ruma mutta oma. Eli mitä väliä esteettisillä jutuilla jos homma toimii ja maisema vaihtuu...
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Riffa kirjoitti:No ei toi Ladaneitsyt ainakaan kovin hyvä nimitys ole. Minun tähdet on vieläkin vaaleanpunaisia, vaikka olen tehnytkin kolme Ladakerholaista, joista yksi on listaykkösenä tälläkin palstalla. Enkä siis voi olla neitsyt.
No eikun tarkotuksenahan on häpäistä ne jotka kirjoittaa vähän, vaikka ois syntyny delta huollon rasvamontussa niin silti on ladaneitsyt kun listalle kirjoittaa ekaa kertaa
Ja oikeesti, toi sana "käyttäjä" oikeesti viittaa johonkin ihan muuhun.
Tehokäyttäjät ei vetele viivojakaan parkkipaikalla paitsi ehkä konepelliltä.
Lada-Jussi kirjoitti:älkää yliarvioiko mun tietoja, mulla nousee pian kusipäähän (liikaa)
Älä ole turhan vaatimaton, kyllä se keltainen jo näkyy. Ei vaineskaan. Kyllähän asia on niin, että sinulla on nimenomaan tietoa malleista, valmistusvuosista yms aivan nippelitietoa myödän. Teknisiä asiantuntijoita löytyy sitten taas muista henkilöistä. Tämä ei tietenkään tarkoita, että väheksyisin sinun teknistä osaamista.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone