Voisi noissa puomeissa olla joku systeemi valvomassa, että auto ehtii mennä siitä ennenkuin puomi laskeutuu takaisin alas. Voisihan tuollaisella systeemillä puomi tulla vaikka auton päälle.

Missäs semmosia on?Boris kirjoitti:Jos käyttäisin parkkihalleja, joissa puomit toimisivat, olisi minulla sama ongelma. Ladani sivuikkuna ei nimittäin aukea kunnolla.
Käytänkin vain parkkihalleja, joissa puomit ovat aina auki.
Perinteinen: pituus menetti merkityksensä kun tikapuut keksittiin. Toisaalta vaikka itse tällaiset vähän reilu 180 mittaa niin välillä liian lyhyt ja välillä liian pitkä. Joskus tullut pohdittua että täydellinen yhdistelmä voisi olla metrin pitkä ihminen kahden metrin käsillä joissa pari kolme joka suuntaan taipuvaa niveltäMisha kirjoitti:Maailmaa ei ole pienille tehty, sitä tuo tyttöystäväkin jatkuvasti kiroaa.
No, onneksi nykyään on alumiinisia tikasjakkaroita nakertamassa meidän miesten valta-asemaa.
Niistä tosin ei taida parkkihallissa olla hyötyä.
Suomessa on ainakin yksi kaupunki, jossa ei ole maksullista pysäköintiä. Ladakerholaiset ovat kokoontuneetkin siellä tänä kesänäLada-Jussi kirjoitti:toi maksullinen parkki on yleensäkin ihan tyhmä idea, ei se ainakaan vähennä autolla ajelua jos asioi jossain keskustoissa täytyy jättää kaveri heittää hurua ympäri kaupunkia kun itse pistäytyy asioilleno menee siinä tietty bensaan sama raha ja enemmänkin.
Kaupungissa on Fûhrer mutta ei maksullista pysäköintiä.,_,/ukka kirjoitti:Suomessa on ainakin yksi kaupunki, jossa ei ole maksullista pysäköintiä. Ladakerholaiset ovat kokoontuneetkin siellä tänä kesänäLada-Jussi kirjoitti:toi maksullinen parkki on yleensäkin ihan tyhmä idea, ei se ainakaan vähennä autolla ajelua jos asioi jossain keskustoissa täytyy jättää kaveri heittää hurua ympäri kaupunkia kun itse pistäytyy asioilleno menee siinä tietty bensaan sama raha ja enemmänkin.
No on kyllä sit kaikki valmiina.Boris kirjoitti:Hervannassa, yhessä koulutuslaitoksessa.veli alexei kirjoitti:Missäs semmosia on?Boris kirjoitti:Jos käyttäisin parkkihalleja, joissa puomit toimisivat, olisi minulla sama ongelma. Ladani sivuikkuna ei nimittäin aukea kunnolla.
Käytänkin vain parkkihalleja, joissa puomit ovat aina auki.
Kun suuri osa kaupunkien keskustoista on rakennettu aikana, jolloin autoja oli paljon vähemmän kuin ihmisiä, on riittävän pysäköintitilan järjestäminen hankalaa tai ainakin kallista. Jos riittämättömien paikkojen parkkiaikaa ei rajoiteta, tuppaavat ne ruudut täyttymään autoista, jotka seisovat siellä aamusta iltaan tai jopa päivätolkulla. Ja sitten taas ajellaan korttelia ympäri, kun ei löydy tilaa.Lada-Jussi kirjoitti:toi maksullinen parkki on yleensäkin ihan tyhmä idea, ei se ainakaan vähennä autolla ajelua jos asioi jossain keskustoissa täytyy jättää kaveri heittää hurua ympäri kaupunkia kun itse pistäytyy asioilleno menee siinä tietty bensaan sama raha ja enemmänkin.
Heti tulee toinenkin mieleen ja sielläkin on Ladakerho kokoontunut tänä kesänä, eli Jämsänkoski.,_,/ukka kirjoitti:Suomessa on ainakin yksi kaupunki, jossa ei ole maksullista pysäköintiä. Ladakerholaiset ovat kokoontuneetkin siellä tänä kesänäLada-Jussi kirjoitti:toi maksullinen parkki on yleensäkin ihan tyhmä idea, ei se ainakaan vähennä autolla ajelua jos asioi jossain keskustoissa täytyy jättää kaveri heittää hurua ympäri kaupunkia kun itse pistäytyy asioilleno menee siinä tietty bensaan sama raha ja enemmänkin.
Nonnis kirjoitti:Heti tulee toinenkin mieleen ja sielläkin on Ladakerho kokoontunut tänä kesänä, eli Jämsänkoski.,_,/ukka kirjoitti:Suomessa on ainakin yksi kaupunki, jossa ei ole maksullista pysäköintiä. Ladakerholaiset ovat kokoontuneetkin siellä tänä kesänäLada-Jussi kirjoitti:toi maksullinen parkki on yleensäkin ihan tyhmä idea, ei se ainakaan vähennä autolla ajelua jos asioi jossain keskustoissa täytyy jättää kaveri heittää hurua ympäri kaupunkia kun itse pistäytyy asioilleno menee siinä tietty bensaan sama raha ja enemmänkin.