Leima mennyt vähän umpeen ja vikalista haettu. Jotain pientä kuten, päästöt vähän korkeat kierroksilla tai muuta.
Ja Sedaneita vielä. Autoliikkeistä. Sieltähän saa hyviä varmoja Vaihdokkeja.
onnittelu, ensimmäinen kommentointi tästä, pitkään ehti jo nettiautossa ollakin. pieni virhe tuli, kyllä pakoventtiileitä saa, mutta tuo mulle noita jakajia ja kaasareita nippu, otan vastaan ilolla. En mäkään noita 1300 ässiä ymmärrä tai 2103 koppasia yleensä, niitä on jo museorekisterit pullollaan, mutta suomalaisia 2106 korisia ei liikaa pyöri jaloissa. Saa niitäkin mulle ilmaiseksi tuoda tänne, kun ei sellasilla mitään arvoa ole.pvdriver kirjoitti:http://www.nettiauto.com/lada/1500/3238564
kaiken huippuna tuo... eikä pakoventtiilejä, alkuperäiskaasutinta ja virranjakajaa tuohon malliin muka enää saa mistään?
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)Ladan vanhoja virranjakajia on paikallisen purkaamon hyllyssä yli puolenkymmentä, osa niistä on myös isolohkomalleihin.Lada-Jussi kirjoitti:onnittelu, ensimmäinen kommentointi tästä, pitkään ehti jo nettiautossa ollakin. pieni virhe tuli, kyllä pakoventtiileitä saa, mutta tuo mulle noita jakajia ja kaasareita nippu, otan vastaan ilolla. En mäkään noita 1300 ässiä ymmärrä tai 2103 koppasia yleensä, niitä on jo museorekisterit pullollaan, mutta suomalaisia 2106 korisia ei liikaa pyöri jaloissa. Saa niitäkin mulle ilmaiseksi tuoda tänne, kun ei sellasilla mitään arvoa ole.pvdriver kirjoitti:http://www.nettiauto.com/lada/1500/3238564
kaiken huippuna tuo... eikä pakoventtiilejä, alkuperäiskaasutinta ja virranjakajaa tuohon malliin muka enää saa mistään?
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)Mikä tuommoisessa Citikassa on niin järkevää? Kaveri hommasi tuommoisen joku vuosi sitten ja nyt kuulemma alkaa auto leviämään. Pakoputkikin jo mätä, vaikka auto on vissiin 2004 mallia. Ranskalaisten ajo-ominaisuuksia ja mukavuutta on joskus kehuttu, mutta halvalle tehdylle pikkuautolle se minusta vaikutti, jonka kyyti ei ihmeemmin eronnut pintakovista ja äänekkäistä japseista. Sillä rahalla, minkä kaveri häviää Citikan kanssa leikkiessä, sillä rahalla voisi ajella vähän hienommallakin autolla.AI kirjoitti:Citikan...
http://lada1970.1g.fi/kuvat/patonki/
...ostossa ehkä vähän tuli järkeäkin käytettyä, tunnetta ei vähääkään.
Tuohan on normaali ikä, jopa pitkä sellainen jälkituotantoputkille. Alkuperäisetkään ikuisuuksia kestä. Harvempi autonvalmistaja kun käyttää rosteria putkissa...muutama kylläkin.audiq kirjoitti:Pakoputkikin jo mätä, vaikka auto on vissiin 2004 mallia.
Vaihdoin minäkin vm. 2002 Samaraan uuden putken 2009 kun vanha oli mätä! Mittarissa tuolloin n. 40tkm...audiq kirjoitti:Mikä tuommoisessa Citikassa on niin järkevää? Kaveri hommasi tuommoisen joku vuosi sitten ja nyt kuulemma alkaa auto leviämään. Pakoputkikin jo mätä, vaikka auto on vissiin 2004 mallia. Ranskalaisten ajo-ominaisuuksia ja mukavuutta on joskus kehuttu, mutta halvalle tehdylle pikkuautolle se minusta vaikutti, jonka kyyti ei ihmeemmin eronnut pintakovista ja äänekkäistä japseista. Sillä rahalla, minkä kaveri häviää Citikan kanssa leikkiessä, sillä rahalla voisi ajella vähän hienommallakin autolla.AI kirjoitti:Citikan...
http://lada1970.1g.fi/kuvat/patonki/
...ostossa ehkä vähän tuli järkeäkin käytettyä, tunnetta ei vähääkään.
No en viitsinyt koko vikalistaa laittaa, enkä sitä muistakaan. Olihan siinä keskuslukituskin pimeänä ja jotain lukkopesissäkin, kun ei saa autoa ollenkaan lukkoon. Alustassa on vissin taas koiranluut loppu, vaikka ne on aika äskettäin sinne vaihdettu. Mutta on siinä jotain ehjääkin. Radiosta kuuluu vielä ääni, vaikka valot siinä ei enää palakaan.Jokari kirjoitti: Mutta jos autoilu kaatuu mätään pakoputkeen niin siinähän kaatuu, parempi varmaan olla autoilematta silloin kokonaan