Jos tyrkkään siihen vapaavirtausilmansuodattimen? Mitään en varsinaisesti kyseisellä toimenpiteellä hae, mutta kun mulla on jossakin varaston uumenissa ylimääräinen suodin, niin ajattelin et jos sen tohon samaraan tyrkkäis.
vaparisuodin samaraan?
-
Irual
vaparisuodin samaraan?
Jees, elikkäs otsikoon kysymykseen tarttis saada jonkilaisia vastauksia / mielipiteitä. Lada Samara 1500i -01 siis kyseessä.
Jos tyrkkään siihen vapaavirtausilmansuodattimen? Mitään en varsinaisesti kyseisellä toimenpiteellä hae, mutta kun mulla on jossakin varaston uumenissa ylimääräinen suodin, niin ajattelin et jos sen tohon samaraan tyrkkäis.
- Sdelano v SSSR
Re: vaparisuodin samaraan?
Terve!
Samaran oman suodattimen virtausvastus on hyvin pieni ja suodattimen ilmanotto suhteellisen kylmästä ja pölyttömästä tilasta.
Ns. vapaavirtaussuodattimella saa kaupantekijäisinä tavanomaista suuremman ilmamassa-anturin likaantumisriskin.
Itse tyrkkäisin sen "vaparin" aivan muualle kuin Samaraan
.
menestystä
SvS
Samaran oman suodattimen virtausvastus on hyvin pieni ja suodattimen ilmanotto suhteellisen kylmästä ja pölyttömästä tilasta.
Ns. vapaavirtaussuodattimella saa kaupantekijäisinä tavanomaista suuremman ilmamassa-anturin likaantumisriskin.
Itse tyrkkäisin sen "vaparin" aivan muualle kuin Samaraan
menestystä
SvS
Viimeksi muokannut Sdelano v SSSR, 9.4.2010 18:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sdelano v SSSR
Neuvostoliittolaista - siis erinomaista!
Neuvostoliittolaista - siis erinomaista!
En huomaa kysymystä?Irual kirjoitti:jos sen tohon samaraan tyrkkäis.
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Mitään hyötyä ei tollaisesta kyllä ole, muutakuin enmmän roskia päästää varmsti lävitse...
Osta enemmin uusi vakio suodatin
Osta enemmin uusi vakio suodatin
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
WEBER CARBURETTORS!!!
- veli samara
- Lada kerhon jäsen
Helppohan se on asentaa. Kotelo pois ja vapari suoraan ilmamassa mittarin kaulaan kiinni(76mm/3" vapari).
Lada samara 1.3 - 87
Mazda mx-5 1.6 -98
Mazda mx-5 1.6 -98