1700.i katti matikainen
1700.i katti matikainen
zuumailin 1700.iivarin kattia on vähän aneemisen olonen mistä sais vähän paremmin hengittävän\päästönormit täyttävän tilalle
Re: 1700.i katti matikainen
Laita ihmeessä väliputki katin tilalle ja aina leimalla kun käytät ruuvaat katin väliputken tilalle
Säilyy kattikin ehjänä ja ei ole mtn kattia jarruttamassa pakokaasuja.
Kannattaa myös vaimentimet vaihtaa paremmin virtaaviin.
Racing katalysaattorit ovat kalliita....
Säilyy kattikin ehjänä ja ei ole mtn kattia jarruttamassa pakokaasuja.
Kannattaa myös vaimentimet vaihtaa paremmin virtaaviin.
Racing katalysaattorit ovat kalliita....
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
WEBER CARBURETTORS!!!
ööö.pilateemassa oli joku reisinki katti ei vissiin ole pitkäikänen mulla ei ole ollut ikinä katti vehjettä joten sekottaako moottorin ohjausta? jos pöristelee leima välit ilmankin
tuskimpa sekottaa en oo ainakaan kuullu että sekottais itekki oon harkinnu tota samaa viritystä et katti pois ja putki tilalle
Ei sen katalysaattorin jälkeen ole enää mitään antureita joten ei se ruiskun irvikuva tiedä onko siellä sitä vai ei.
ok katti mäkeen olenkin enemmän koira ihmisiä kyllähän se ruisku toimii kun laitetaan toimimaan ihmisten tekemä sekin vaan on vai onko 
Eise mitään tietenkään sekoita, kunnolla virtaava putkisto vain. Hellpo toteuttaa 1700i:hin 2'' putkisto kun alkukäyrä on 2'' katille asti, siitä kätevä jatkaa loppuun asti oikean kokoinen putki 
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
WEBER CARBURETTORS!!!
Miten sitten on tuollaisen "racing-katin" kanssa? onko siitä hyötyä vai haittaa? itse olen harkinnut peltipakosarjaa ja 2" putkistoa 2:lla pöntöllä, joista jälkimmäinen olisi "pörinä-pönttö"...