moottoripyörän kaasarit autoon

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
jepuflex

Re: moottoripyörän kaasarit autoon

Viesti Kirjoittaja jepuflex »

joo ei pysty noissakaan. saiskohan sillei säädettyä että laittaa neulan kiinnikkeen alle o-renkaat?
Avatar
jta
Viestit: 4445
Liittynyt: 11.1.2004 22:08
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Re: moottoripyörän kaasarit autoon

Viesti Kirjoittaja jta »

Periaatteessa pystyy jos menee se neulojen lukitus systeemi vielä kiinni. Vai onko tuossa siinä neulan päällä sellaista ruuvarilla pyöräytettävää levyä joka irtoaa?
jepuflex

Re: moottoripyörän kaasarit autoon

Viesti Kirjoittaja jepuflex »

joo, noissa on just sellanen muovilevy mihin käy ristipää meisseli... otin nyt kaasarit kokonaan irti ja muokkaan vähän imusarjaa loivemmaks ja rakentelen ilmaputsarin kotelon. pitää sitten jatkaa kokeiluja...
jepuflex

Re: moottoripyörän kaasarit autoon

Viesti Kirjoittaja jepuflex »

minkä kokosia suuttimia olette käyttäneet 40mm tuplissa (36 sisäkurkut)? ja 2 litrasessa koneessa? noin niinkun suuntaa antavasti että tietää mitä suuttimia lähtee ostelee...
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Re: moottoripyörän kaasarit autoon

Viesti Kirjoittaja Jokari »

No näitä iänikuisia tuplien perusnyrkkisääntöjä noudattaen; pääsuuttimet 145, ilmat 185-205 koneen viritysasteesta riippuen.
Noiden ympäriltä saa kyllä ostaa suuttimia, varsinkin pääsuuttimia, ilmoja ei ehkä kannata ostaa kuin 180 ja 200 alkuun.

Tyhjäkäyntisuuttimiksi nuo vaatii 55 tai 60 todennäköisesti. Mitkä kaasarit on kyseessä? Entä mitkä seosputket niissä on?
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Avatar
Stefa
Viestit: 2125
Liittynyt: 28.9.2003 18:32
Paikkakunta: Mäntyharju

Re: moottoripyörän kaasarit autoon

Viesti Kirjoittaja Stefa »

CV kaasarit kaipaa vastapainetta, eli esim. kartiofilttereillä nuo ei toimi kovin häävisti edes siinä cbr:ssä. Pääsuuttimilla pelataan se yläkerta ensin kuntoon ja sitten aletaan kikkailla neuloilla jne alempia kierroksia reilaan koska pääsuuttimet vaikuttaa koko alueeseen! Bensapinnat ohjearvoon ja siitä liikkeelle. Noissa saa yleensä läpinäkyvän letkun kiinni siihen kohokammion nippaan josta sitten pääsee pintaa vakoilemaan. Varmaan kannattaa esim dynojetin suutinsetti ostaa, tosin voi olla ettei valikoima riitä kun sovellus niin eri. Normituplien suutinkokoja ei oikein voi käyttää lähtökohtina koska nuo on niin erilaiset. Esim mulla on pärrässä muistaakseni 130 päät ja noin 30 hv/cyl. Eli säätötyö ylhäältä alas!
Vauhdin tae - alamäki
Vastaa Viestiin