Terveh
Pitäisikkö jättää vähän tinkimisen varaa. Minä sanon asioista jotka ovat makuasioita, että se on maailman toiseksi paras, Jossain saattaa olla parempi. Minä vain sitä tiedä enkä tunne.
Maailman toiseksi paras peli on 4 hengen Tuppi, se on se Pelienpeli. Sen seurassa saattaa Sunnuntaipäivä että on unohtunut syönti ja kahvit.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet
Ukki kirjoitti:Terveh
Pitäisikkö jättää vähän tinkimisen varaa. Minä sanon asioista jotka ovat makuasioita, että se on maailman toiseksi paras, Jossain saattaa olla parempi. Minä vain sitä tiedä enkä tunne.
Maailman toiseksi paras peli on 4 hengen Tuppi, se on se Pelienpeli. Sen seurassa saattaa Sunnuntaipäivä että on unohtunut syönti ja kahvit.
Lapsuudesta jäänyt muisto isäukosta pelaamassa tuppea äitinsä, mummini, kanssa.
Sisarensa ei suostu pelaamaan, koska häviää aina. Tai sitten isäukko huijaa.
"Enää nouse kyytiin enkelten en, vaan kävelen ― kautta kivien ja kantojen.
Eräs kaunis päivä kaikki käy kuin tanssi päällä ruusujen
Eräs kaunis päivä kaikki käy -käy kuin tanssi päällä hautojen" Viikate - Eräs kaunis päivä
Tänään aamun teknisen tunnilla oli teknisen opettajamme olympiatunnelmissa! Hän oli raahannut luokkaan television ja digiboksin jotta
hän ja oppilaat näkisivät Suomi-Ruotsi pelin! Itseäni ei peli kyllä kiinnostanut yhtään varsinkin kun olin kiillottamassa Ladan peiliä!
Lada 1200L 1986 (MR)
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967 (MR)
Moskvitsh Elite 1.5SL 1982
Opel Olympia Rekord 1700 1962
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
Meikäläinen viettelee tähän aikaan vuodesta MestisHuumaa! Totaalisen jännittävä sarja tänä vuonna.
Ja mikä parasta; Näyttäisi siltä, että joko KooKoo tai JokiPo voittaa sarjan ja toinen tulee kakkoseksi. Eli molemmat Kotijoukkueeni porskuttavat hyvin ja voivat kohdata ainoastaan loppuottelussa. Mikäs olisi sen maksoisampaa.
Ja sitten vielä Karsinnat.
Hieno ja monivaiheinen on ollut kausi ja peli senkun kuumenee.
Joskus kyselinkin täällä MestisFaneja. No, OlympiaHuumasta voi sanoa sen verran, että näyttää tulevan kaikkein surkeimmat talvikisat Suomen talvikisahistoriassa.