14" vanteet

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Rizhto

14" vanteet

Viesti Kirjoittaja Rizhto »

Moro

Ostin halavalla 14" talvikummit -94 Golfin vanteilla. Mahtavat mennä liikaa "mahan alle" kun ovat etuvetosesta, joten voisitteko kertoa mistä autosta saan sopivat vanteet. Kumit on 185/60/14 ja ne pitäs pultata nappikseen.
ladoholisti
Ertzu

Viesti Kirjoittaja Ertzu »

Joo noissa menee Offsetti reisillee jos isket etuvetosen vanteet kiinni. Kannattaa varmaan katsastella tonne Fiatin suuntaa, sieltä vois löytyy sopivat vanteet
Rizhto

Viesti Kirjoittaja Rizhto »

Juu niin minäkin aattelin, mutta oisko jollakulla suoraa tietoa tai kokemusta, jotta ei tarvis yrityksen ja erehdyksen kautta. Talavi tullee justiinsa.
ladoholisti
Jusu

omat vanteet...

Viesti Kirjoittaja Jusu »

Minä olen kesän ajellut loppuun 175/70R14 gummeja jotka pyörii Fiat Croman 14'' pellivanteilla. Etuvetoisesta fiudesta kun on kyse, on myös noissa vanteissa liikaa offsettiä joten laitoin jokaisen vanteen alle yhden levikekiekon.
Minulla on myös Seat Ibitzan 14'' aluvanteet joita en ole vielä muuta kuin kokeillut että taakse menee heittämällä mutta etunapa on hieman nafti ja vanne ei mene perille vaan jää kantamaan keskireiästä. :roll:
jorkke

Peltivanne

Viesti Kirjoittaja jorkke »

Joo mullaki on 14" "viiatinvanteet" en tiijä minkä??(rengaspörrsi oulusta huijasi mullen ne kätevästi)hyvinpyöörii ja Laada kiitää kuin kiskoilla?
markku

Viesti Kirjoittaja markku »

Mulla meni esim nissan gti:n vanteet tosta vaan kiinni 2107:kaan.
Vastaa Viestiin