Moro
Ostin halavalla 14" talvikummit -94 Golfin vanteilla. Mahtavat mennä liikaa "mahan alle" kun ovat etuvetosesta, joten voisitteko kertoa mistä autosta saan sopivat vanteet. Kumit on 185/60/14 ja ne pitäs pultata nappikseen.
14" vanteet
omat vanteet...
Minä olen kesän ajellut loppuun 175/70R14 gummeja jotka pyörii Fiat Croman 14'' pellivanteilla. Etuvetoisesta fiudesta kun on kyse, on myös noissa vanteissa liikaa offsettiä joten laitoin jokaisen vanteen alle yhden levikekiekon.
Minulla on myös Seat Ibitzan 14'' aluvanteet joita en ole vielä muuta kuin kokeillut että taakse menee heittämällä mutta etunapa on hieman nafti ja vanne ei mene perille vaan jää kantamaan keskireiästä.
Minulla on myös Seat Ibitzan 14'' aluvanteet joita en ole vielä muuta kuin kokeillut että taakse menee heittämällä mutta etunapa on hieman nafti ja vanne ei mene perille vaan jää kantamaan keskireiästä.

Peltivanne
Joo mullaki on 14" "viiatinvanteet" en tiijä minkä??(rengaspörrsi oulusta huijasi mullen ne kätevästi)hyvinpyöörii ja Laada kiitää kuin kiskoilla?