Osui vaan silmään että mitäs muita osia autossa oikeastaan on? Renkaat?,_,/ukka kirjoitti: Ladahan pomppaa katsastuksessa yleensä jarruista, nivelistä, päästöistä, pelleistä tai sähkövioista. Nuo ku on kunnossa niin leima tulee![]()
2105 -94
Älä sitä kattia nyt pelkää, vaan kannattaa ensisijaisesti kattoa onko pellit kunnossa ja muutenkin auto siisti.tony kirjoitti:En ostanut kyseistä autoa. Katoin yleistä hintatasoa ja totesin että toi hinta on liikaa tosiaan katsastamattomasta ladasta. Kun toi ei ees ollu hyväpeltinen ja joka paikka repsotti.
Mutta kertokaas nyt viisaat ja asiantuntevat kanssa-autoilijat, millainen Lada kannattaisi ostaa, kun haluan takaveto-Ladan talvipyörittelyihin. En halua kaasari-kattiyhdistelmää! Mieluiten 80-luvun lopun 1500 koneella, toki muutkin käy.. Auttakaa...
Katti toimii, jos katsoo ohjekirjasta miten letkut menee ja sitten katsoo että letkut menee kaikki oikeisiin paikkoihin ja on kunnossa (letkut tuppaa koveneen ja sitten halkeilemaan).
Kattiladojen suurin ongelma ei ole se katti tai kaasari, vaan edelliset omistajat jotka luulee osaavansa korjata niitä ja sotkee vaan asiat.
Ladojen hinnat taas heittelehtii ihan miten sattuu. Ite maksoin Deltassa 250€ melkeen priimakuntoisesta 1500 -94 mallisesta, toisaalta shoppailun aikana törmäsin kamottavaan hirvitykseen joka näytti Abu Ghraibissa käyneeltä. Joka paikka repsotti ja oli paskanen ja osia irtoili ja oli ihan ruostereikää täynnä. Myöskin 1500 -94!
Kielenlahjani eivät nyt riitä kuvailemaan kuinka kammottavassa kunnossa se auto oli.
Ja siitä pyydettiin muistaakseni 700 egeä.
-m
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!