unelma-ladanne

Politiikkaa, maailmanparannusta ja muuta hölynpölyä, joka ei suoraan liity Ladoihin ja autoiluun.
Toveri Sladimir

Re: unelma-ladanne

Viesti Kirjoittaja Toveri Sladimir »

Niva 1.9 turbodiesel.
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
mikko853

Viesti Kirjoittaja mikko853 »

Valkoinen 2105, 1.3l remmikone, 5v laatikko, weber, järjetön sytty, 2107:n sisusta ja peilit.

Tämmönen tehdään sit joskus viimisen päälle hyvä kun on paikka, aikaa ja rahaa.
Njet problem, normal katastroof :mrgreen:
konkelo

Viesti Kirjoittaja konkelo »

Kaikki lada mallit kiinnostaa oli sitten kyse etu, taka tai nelivedosta mutta eniten haluaisin vain tavallisen nivan.
Lada Samara 1500i 5d vm.2000
supliikki

Viesti Kirjoittaja supliikki »

Lada 110 olisi ollut ihan hyvä auto, jos sen hälytysvalo ei olisi aina palanut. Hajosi siittä muistaakseni kaksikertaa vesipumppu. Akku tyhjeni joskus käsittämättömastä syystä. Mutta oli autolla omat puolensakin. Se oli ulkopäin komea. Siinä oli paljon tavaratilaa. Lisäksi se oli hyvä ajaa.
supliikki

Viesti Kirjoittaja supliikki »

PöyhöinKuusaalt kirjoitti:Minä olen nyt kerännyt lähes kaikki Lata nimeä kantavat vekottimet, joita olen edes joskus ajatellut. Ja monia noista en ajatellut ikinä hankkia. Oikein manasin, että nappista minä en itselleni ota. Ja miten on käynyt. Kopeika on ollut jo pitkään ja kohta on Dvoikakin.

Mutta tulee vielä aika kun varastoja aletaan tyhjentää. Ehkä noista eniten kiihottaa unelma tuon LETUKKAn laitosta. Se on sellainen 2106 Lännen vientimalli isoilla puskureilla ja erikoissisustuksella. Ja se on onneksi hyvässä tallessa.

Eli tämän kaiken jaarituksen jälkeen pitänee sanoa, että Ei minulla ole LataUnelmia. Kaikki on vain karua arkea noitten Lataamisvekottimien kanssa. Valitettavasti.
Että sinulla on kaikki Lada -nimeä kantavat vekottimet. On olemassa myös Lada-niminen päärynälajike. Siis myös hedelmäpuissa löytyy Lada. Lada on uusi tulokas Suomen päärynälajikkeistossa. Hyväksi sen mainitsee Anssi Krannila teoksessaan Omenapuu.
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Kazakstanissa valmistettu uusi Lada 21099 eli perinteinen Samara Sedan klassisella ajattomalla korimuotoilulla, varustettuna kuitenkin miellyttävällä ja mukavalla Samara-2:n sisustuksella. Perinteinen tuote joka hiottu huippuunsa säilyttäen kokonaistaloudellisuus, jota vielä parantaa tehokkaampi 1,6 litran monipisteruiskutusmoottori. Tarvittaessa tämä retro-samara voisi olla varusteltu ilmastoinnilla, lukkiutumattomilla jarruilla, airbagillä, automaattivaihteistolla ja muilla mukavuus- ja turvallisuusvarusteilla. Tästä ei enää auto parane.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Kyllä se Toljatin tuotteista olisi Pitkä-Niva, mutta jos ihan vapaasti saisi valita Venäjällä valmistetuista autoista, niin valintani olisi UAZ Patriot Ivecon Diesel-koneella varustettuna.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
AI
Lada kerhon jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AI »

Kuva
Kyllä se lähinnä tämä on. Siitä tylsä unelma että se on totta...
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

^^ Muistaakseni et kovin tyytyväinen ole unelma-autoosi ollut joten miten se voi olla unelma-auto? :lol:

Otsikkoon vastaten sellaista ei ole. Samaa jöötiä kaikki.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
AI
Lada kerhon jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AI »

Jokari kirjoitti:Muistaakseni et kovin tyytyväinen ole unelma-autoosi ollut joten miten se voi olla unelma-auto?
Hä? Miksen olisi tyytyväinen ollut? Pirustihan tuossa kaikenlaista pientä vikaa oli mutta nyt se alkaa aika lailla kunnossa olemaan. Suurempia murheitahan tuon kanssa ei mitään ole ollut. Itse en ainakaan muista koskaan maininneeni että tyytymätön tuohon olisin ollut. Enhän minä mitään uuden veroista kuvitellut sikana säkissä-tyyliin saavani.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Jusu

Viesti Kirjoittaja Jusu »

Jokin ainutlaatuinen vekotinhan se unelma-auto pitäisi kai olla. Minulla siihen on tuo kaikessa kauheudessaan varmasti ainutlaatuinen kaameanvihreä isolohkorumilus kompinreuhka.

Vaikka minulla ei tuota rotiskoa olisi niin tuskin minkäänlaista harrasteautoa enää hankkisin. Olen tauonnut haaveksimasta mokomista, on tässä tähdellisempääkin tuumaamista. Olen kai tullut vanhaksi.
'aatee'

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

Kiiltävänmusta 2101 huippu kromi osilla suht vakio ulkonäkö lukuun ottama Compomotiven valkosia 5 puolasia alupalloja ja tummia takalaseja, säädettävä alusta takana pystyiskarit, ohjauskulmat runsaat, 2.0 TC TIC Täysin vahvistettuna, suorakytky askilla, sintteri kytkintä, ralli kitkalukko perää teräsvetarein, alumiiniset ovet ja luukut, turvakaaret, kuppijakkarat, mokkanen kojelauta, valkoset mittarit....

Joka ei hajoais eikä kuluttais yli 10L sadalle ajossa kuin ajossa :)

Jotain tollasta.
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
WAZ210

Viesti Kirjoittaja WAZ210 »

Minun unelma LADAni olisi tämä.. meni muutama hiiren napautus ennen kuin taas löysin :? Ois varmaan aika hauska kikotin, etenkin jos saisi tieliikenteeseen. Mutta kyllä tuollainen menis ihan harrastepelinäkin. 8) 8) 8)

Tuo kuva oli liian suuri liitettäväksi suoraan eikä mulla ole tällä koneella kuvankäsittely softaa, joten tässä vain linkki..

http://www.autosoviet.altervista.org/la ... a4x4_1.jpg
jta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

WAZ210 kirjoitti:Minun unelma LADAni olisi tämä.. meni muutama hiiren napautus ennen kuin taas löysin :? Ois varmaan aika hauska kikotin, etenkin jos saisi tieliikenteeseen. Mutta kyllä tuollainen menis ihan harrastepelinäkin. 8) 8) 8)

Tuo kuva oli liian suuri liitettäväksi suoraan eikä mulla ole tällä koneella kuvankäsittely softaa, joten tässä vain linkki..

http://www.autosoviet.altervista.org/la ... a4x4_1.jpg
Tuo kuva ei tuosta tunnu toimivan.

Mutta tässä ois toimiva linkki.

Kuva
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

Tässä täytyy kyllä peesata toveri Lesnaja Sobakaa ja valita unelma Ladaksi - IC 21261 8) (koska Samaraa ei saa farkkumallina)

Kuvan auto Norma-Avton tuunaama 4x4 1,8 koneella.

Kuva

Kuva
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Vastaa Viestiin