unelma-ladanne
- Lesnaja Sobaka
Re: unelma-ladanne
Tällä hetkellä se olisi Izhevskin autotehtaan valmistama koppimalli eli 27175:

...vakiovarustettuna saman tehdaskombinaatin (IZHMAZ) toisessa päässä valmistetulla Medved - puoliautomaattilelulla:

...vakiovarustettuna saman tehdaskombinaatin (IZHMAZ) toisessa päässä valmistetulla Medved - puoliautomaattilelulla:

А мне навстречу нагило пер капитализм,
зверный лик свой скрыв под маской "жигулей"...
зверный лик свой скрыв под маской "жигулей"...
Anteeksi lievä OT, muttaLesnaja Sobaka kirjoitti:...vakiovarustettuna saman tehdaskombinaatin (IZHMAZ) toisessa päässä valmistetulla Medved - puoliautomaattilelulla:

Varmaankin joku Ameriikan vientimalli tuplalamppu, jossa olis automaattivaihteisto & ilmastointi
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Mikä tahansa Lada joka ei jättäisi 10tkm jälkeen tienposkeen 

- Lada Scandinavia
Tollanen käytetty hyväkuntoinen 2106, missä isot puskurit.
Minulla on omasta mielestäni melko täydellinen lada jota vaikea enää parantaa 

^^ Meriheinäpenkeillä täydellisyys olisi saavutettu 

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Suosin arjalaisia penkkejä mallia KÖNIG 

Täysin uusi, siis tuliterä ASTEK lada 2105.
Hyvänä kakkosena tyliterä 1600 4-piste ruiskulla oleva 2107 jota saa saksasta
.

Hyvänä kakkosena tyliterä 1600 4-piste ruiskulla oleva 2107 jota saa saksasta

Lada rules
Tervehdykset toivottelen.
Jos se olisi sellainen unelma Lada se ei olisi Lada, sillä Lada on Lada eikä unelma.
Jos se olisi sellainen unelma Lada se ei olisi Lada, sillä Lada on Lada eikä unelma.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet 

- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Minä olen nyt kerännyt lähes kaikki Lata nimeä kantavat vekottimet, joita olen edes joskus ajatellut. Ja monia noista en ajatellut ikinä hankkia. Oikein manasin, että nappista minä en itselleni ota. Ja miten on käynyt. Kopeika on ollut jo pitkään ja kohta on Dvoikakin.
Mutta tulee vielä aika kun varastoja aletaan tyhjentää. Ehkä noista eniten kiihottaa unelma tuon LETUKKAn laitosta. Se on sellainen 2106 Lännen vientimalli isoilla puskureilla ja erikoissisustuksella. Ja se on onneksi hyvässä tallessa.
Eli tämän kaiken jaarituksen jälkeen pitänee sanoa, että Ei minulla ole LataUnelmia. Kaikki on vain karua arkea noitten Lataamisvekottimien kanssa. Valitettavasti.
Mutta tulee vielä aika kun varastoja aletaan tyhjentää. Ehkä noista eniten kiihottaa unelma tuon LETUKKAn laitosta. Se on sellainen 2106 Lännen vientimalli isoilla puskureilla ja erikoissisustuksella. Ja se on onneksi hyvässä tallessa.
Eli tämän kaiken jaarituksen jälkeen pitänee sanoa, että Ei minulla ole LataUnelmia. Kaikki on vain karua arkea noitten Lataamisvekottimien kanssa. Valitettavasti.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Tuo olis kyllä bueno. Pienelle pakettiautolle olisi käyttöä. Harmi vain kuin noita ei suomeen taida saada.Lesnaja Sobaka kirjoitti:Tällä hetkellä se olisi Izhevskin autotehtaan valmistama koppimalli eli 27175:
*kuva*
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05