Olen tuossa tutkiskellut -87 1600:n imusarjasta lähtevää putkea, joka kulkee parin mutkan kautta pakosarjaan ja siihen jonkinlaisen alipaineventtiiliin. Venttiilistä lähtevä letku on katkottu ja tukittu. Ilmeisesti tässä on jonkinsortin saastehässäkkä, jonka mahdollisesti voisi poistaa katkaisemalla ja tukkimalla ´putken päät, liekö se tekee mitään sivuvaikutuksia?
Nokkaketju tuntuu jo kulahtaneelta ja uusi ketju on tulossa. Taannoin nokan ketjupyörän ja ketjukopan oltua irti ja takaisinkasauksessa ei saanut millään jakoa kohdalleen, parhaillani sain niin, että nokan merkkien ollessa kohdalla oli kampiakselin merkki puoli hammasta edessä. Auto ei oo käynyt sillä arvolla, joten käynnistä en osaa sanoa. Miten porukalla yleensä noi jakomerkit, saatteko kohdilleen?
Pakokaasukierrätyksestä ja ketjun ajoituksesta
Pakokaasukierrätyksestä ja ketjun ajoituksesta
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
Re: Pakokaasukierrätyksestä ja ketjun ajoituksesta
Ei tuo jako ole koskaan millilleen ja nuo merkitkin on vain summittaisia. Yleensä jos alakerta on linjassa niin nokan merkit heittää millitolkulla johonkin suuntaan, riippuen ketjun venymisestä. Puolen hampaan heitto on aika pientä...
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Re: Pakokaasukierrätyksestä ja ketjun ajoituksesta
Eihän ketjussa voi olla koskaan suurempaa kuin puolen hampaan heitto.Jokari kirjoitti:Puolen hampaan heitto on aika pientä...