Tuulilasin yläreunan peittäminen

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Noista vöistä niin olin viime v-loppuna kattelemassa jokkista m:jussa. Veti yks ooppeli penkkaan suht rajusti ja kuski ambulanssilla sairaalaan. Kävin sitten kattomassa autoa myöhemmin ja oli ratti ihan solmussa ja vyöt venähtänyt (3" leveät 6-p.). Pitäkää ne vyöt kiinni ja kisassa kireällä! Itse olen koko ikäni kolareilta välttynyt mutta vaikka kohdalle osuisikin niin itseä ei voisi syyttää. On niin helppoa vetää se vyö kiinni.
Vauhdin tae - alamäki
veli alexei
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Joo ne vyöt pitää kiskoo aikas raivolla kirelle. Ja autokoulussa opetettii että aina pitäs vetää ne vyöt tiukalle enne ku nytkähtää liikkeelle.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Misha

Viesti Kirjoittaja Misha »

Hesarissa oli muuten taannoin juttua Kuubalaislaulajatar Omara Portuondosta ja kuva ko. rouvasta ajamassa Havanan keskustassa omalla (ilm. valtion lahjoittamalla) Laatikkoladallaan. Tais olla 2105 mallia. Niin sillä oli ikkunoissa tarrat niin, että ehkä 20-40 senttiä oli vapaana tuulilasin keskellä ja yläreuna ja alareuna oli ihan umpeen teipatut.

Ilmeisesti siellä päin tuo arska tuppaa paisteleen siihen malliin että pitää silmät suojata hiukan tehokkaammin.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Vastaa Viestiin