imusarjan tiiviste ongelma
-
turbo ic
imusarjan tiiviste ongelma
millä saa pitäväksi ladan imuserjan tiivisteen...? sunnuntaina hajos sit se 1700 tiiviste, rupee keinot loppuun. pinnat on suorat, laipat saman paksuiset, mutterit tiukalla jne... taitaa vaan olla liian suuret lämpörasitukset ja noi tiivisteet ei vaan kertakaikkiaan kestä niitä. autakee mistä hädässä ja siittä lähdetään ettei paineita pudoteta 
Eli kun imusarjassa on niin paljo ahtoa ettei tiivisteet kestä.... Hmm... No tekisin seuraavaa:
Ottasin imusarjan ja menisin johonkin koneistuspajaan. Käskisin tehdä urat jokaisen imusarjan reijän ympärille siten että uran ja reijän väliin jää noin 2-3mm rakoa. Uran syvyys noin 1,5mm ja leveys noin 2 mm.
Menisin paikalliseen tiiviste ja laakeri liikkeeseen ja ostasin käypäset Viton o-renkaat noihin uriin. Toi rengas on oltava noin 2mm paksu.
Noi renkaat voipi hankkia muuten etukäteen niin tulee oikeat urat siihen imusarjaan.
Viton kestää vähän enenpi lämpöä kun joku tavallinen o-rengas.
Ottasin imusarjan ja menisin johonkin koneistuspajaan. Käskisin tehdä urat jokaisen imusarjan reijän ympärille siten että uran ja reijän väliin jää noin 2-3mm rakoa. Uran syvyys noin 1,5mm ja leveys noin 2 mm.
Menisin paikalliseen tiiviste ja laakeri liikkeeseen ja ostasin käypäset Viton o-renkaat noihin uriin. Toi rengas on oltava noin 2mm paksu.
Noi renkaat voipi hankkia muuten etukäteen niin tulee oikeat urat siihen imusarjaan.
Viton kestää vähän enenpi lämpöä kun joku tavallinen o-rengas.
Lada rules
-
Valko
Kun keinot loppuu otetaan käyttöön vippaskonstit?
Oletko liimannut tiivisteet kiinni? Esim joku tasoliima tiivisteen molemmin puolin ja sitten kiinni. Auttaa joskus kansipahvissa..
-
turbo ic
kiitoksia vinkeistä
olen liimannut tiivisteet, ei auttanut... ja toi ura juttu oli mielessä jo aijemmin mut portatun kannen kanssa se ei toimi. (seinämä vahvuus liian pieni imusarjassa) pitää katsoa seuraavankerran kun otan kannen pois jos noi urat sais tehtyä kanteen...