Elikkäs olen taas ladakannassa! Tuli maksettua ja nyt pitäs korjailla "vaikkei" ladoja yleensä kyllä tarvitse propata! Käydään sitten joukolla ihmettelemässä hankintaa pe kokoontumisen jälkeen. Valitettavasti ladalla en vielä pääse tulemaan jokiasemalle vaan täytyy ajellä pösöllä. Eiköhän sitten ensikerralla jo päästä asiaankuuluvasti paikanpäälle? Talvibaarumit pitäis vielä hommata Helsingistä Joensuuhun. Ekan kerran ostin auton postiennakolla mutta kaikki hyvin, loppu hyvin ainakin toistaiseksi?
Lada 1500S
(((Största nettoefekt 49 kW)))
lola (Kiihtelysvaara)
No nyt on larssi maksettu!
No nyt on larssi maksettu!
lola
POHJOIS-KARJALAN AvtoVAZ
Kiihtelysvaara
POHJOIS-KARJALAN AvtoVAZ
Kiihtelysvaara
- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: No nyt on larssi maksettu!
Onnea uudelle Onnelliselle omistajalle. Aloitahan tuolla Koemuksia osiossa jonkinlainen tarina tästä. Sinne tällainen sopii paremmin kuin tänne Yleisiin.
Odotellaan lukuhetkiä

Odotellaan lukuhetkiä

Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Vielä on n. puolet samarasta maksamatta.. auto ostettiin maaliskuussa ja vaihdokista hyvitettiin tuolloin 700e.. ei oo halpaa vaan kannattaahan ladasta aina maksaa ittensä kipeeksi 

Njet problem, normal katastroof 

Ei paljon hölmömpää ole kuin ostaa vanha Lada velaksi korkojen kera... 

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Jep, nyt puolivuotta myöhemmin sais 3v uudemman 110:n halvemmallaJokari kirjoitti:Ei paljon hölmömpää ole kuin ostaa vanha Lada velaksi korkojen kera...

Njet problem, normal katastroof 

- Lada Scandinavia
Juuri näin.
Meillä on näin, että vaimo maksaa laskut ja minä taloa.
Kaikki autolehdet vaimo maksaa ja myös varaosat mitkä tilaan.
Katsokaas riittää sitten niinsanotusti oma raha Ladailuun ja autojen ostoon.
Yleensä miehet/pojat ovat siinä kohtia tyhmiä, kun nuorena mennään tyttöystävän kanssa grillille tai kahville, niin lompsa aukeaa herkästi ja siten heti opetetaan naikkoselle, että minä maksan. Pitäis uskaltaa sanoa, et maksa omas syömises.
Älkää miehet alistuko aina maksamaan.
Meillä on näin, että vaimo maksaa laskut ja minä taloa.
Kaikki autolehdet vaimo maksaa ja myös varaosat mitkä tilaan.
Katsokaas riittää sitten niinsanotusti oma raha Ladailuun ja autojen ostoon.

Yleensä miehet/pojat ovat siinä kohtia tyhmiä, kun nuorena mennään tyttöystävän kanssa grillille tai kahville, niin lompsa aukeaa herkästi ja siten heti opetetaan naikkoselle, että minä maksan. Pitäis uskaltaa sanoa, et maksa omas syömises.
Älkää miehet alistuko aina maksamaan.