Hei!
Matkasin semmone about kuukausi sitten junalla etelästä pohjoisee..matka oli pitkä ja tekemine vähissä joten katselin maisemia.Seinäjoen jälkee noin kilometri pohjoiseen päin,menosuunnassa oikealla puolen raidetta oli koivumetsässä kaksi auton raatoa.Kyseenomainen..todennäköisesti lada,oli muistaakseni katollaan.Auton kunnosta en osaa sanoa oikeen mitää mut auton keulassa oleva käpypuskuri(siis vanhan mallin) näytti äkkiseltää melko hyvältä.Itse lähelläkään asuvana selvittäisin auton omistajan ja hankkisin sen itselle.Jos ei itse tarvi niin nykyää meneepi kaupaksi täällä.Notta Pohojanmaan poijjaat turinat poisa ja hommii!
Käpypuskurit(ehkä ilmaset?)
Re: Käpypuskurit(ehkä ilmaset?)
Mahtaakohan kukaan tehneen asialle jotain? että onko se auton raato löytynyt ja pitikö havaintoni paikkaansa?
- Lada-Jussi
sopii aiheeseen, mulla olis kans ilmainen käpypuskuri! 2103 mallin takapuskuri, on menossa metallin keräykseen, itse puskuri on päistä läpimätä, kävyissä on vähemmän mätää ja kumit paikallaan, rekisterikilven valo ja kiinnitysosat on paikallaan, rekisterivalo melko hyvä jos ei virheetön sekään.

tarkennatko vähän? Jälkeen Seinäjoen aseman vai Seinäjoen ja Lapuan rajan?SaM kirjoitti:Hei!Seinäjoen jälkee noin kilometri pohjoiseen päin,menosuunnassa oikealla puolen raidetta oli koivumetsässä kaksi auton raatoa.
Anteeksi epäselvä sijainti. elikkäs Seinäjoen aseman jälkeen, ja toi kilometri on vain suuntaa antava..eli voi olla 0,5-2km. Seutua en todellakaan tunne ja tämä kilometri oli arvio. Eli noin kilometri seinäjoen asemalta pohjoiseen,menosuunnassa oikealla puolen raidetta, koivumetsässä. Siellä oli kaksi autoa ja toinen oli joko ojassa tai ojan vieressä ja toinen niistä oli katollaan. En voi taata että auto oli lada..mutta jos ei ole lada niin fiat tai jokin vastaava missä on samannäköinen keula. Tokihan se pitäisi ladamiehen lada tunnistaa:) toivottavasti näillä eväillä löytyy. Ilmoitelkaahan jos löytyy että miltä näytti.
Kuvaus jotenkin viittaa Solanontien päähän, siinä on ainakin koivumetsää radan varressa ja joskus 90-luvun alussa siellä oli junakeula-transporter.
Olen ajanut eläessäni yli kymmentätuhatta eri autoa, olenko siis automaailman Gene Simmons?

Kaikenlaisia kuvia nelipyöräisistä pörisijöista: http://www.jimin.galleria.fi/kuvat/

Kaikenlaisia kuvia nelipyöräisistä pörisijöista: http://www.jimin.galleria.fi/kuvat/