Ruiskulaapotissa ne ruiskun kaikki johdotukset menee tulipellin läpi sulakerasian alapuolelta sinne tavarahyllyn alapinnassa sijaitseville releille ja boxille. Tavaraa on kiitettävästi ja jos joku tuntee osaavansa kytkeä nuo johonkin, niin voipi yrittää. Ite rassasin ruikkelista irti tosiaan pelkän moottorin ja jätin kaikki kaapelit ja muut tilpehöörit sinne. Koneesta tosiaan löytyy ihan samanlainen apuakseli kuin muistakin Ladan moottoreista joten peitetulpat poies, niin paikalleen sopii sekä tavallinen jakaja että bensapumppu. Imusarja on luonnollisesti eri, joten se ja pakosarjakin (jos ei lambdaa tarvi) on vaihdettava normivehkeisiin.
Ajoin itse aikoinaan tuolla elimenluovuttajalla ja vaikka se toimi moitteettomasti ja kulkikin hyvin, päädyin kuitenkin tuohon kaasutinratkaisuun, koska nappilainen on kuitenkin -85 ja se saa saastuttaa. Ja mitä vähemmän siinä on sähköllä toimivia vitkuttimia, sen parempi.
En tiedä, ehkäpä jollain hyvänmallisella kaasarilla saattaasi saada moottorista enemmän ominaisuuksia esiin kuin ruiskulla joka on ohjelmoitu vähäpäästöiseksi ja joka kuvittelee että putkessa on katti vaikka sitä ei edes ole. Tähän saa joku lisätä jos paremmin tietää.
Tuo oma rojektini on toistaiseksi jäissä (viimeistään talvella) kun olen rutilaiska ja tuo 1,2 kone pelaa kuin enkeli ja silläkin olen kiireeni kerinnyt...