110:ssä on iän myötä yleensä ikävä ominaisuus että vaihekeppi alkaa pitämään räminää tietyillä kierrosluvuilla ja liikeet muuttuvat hieman epämääräisiksi. Ominaisuus voi olla jo melko uusissa autoissa. Haittaa siitä ei ole mutta saattaa alkaa vtuttamaan.

Se on kuitenkin helppo korjata ja seuraavilla ohjeilla kepistä tulee täsmällinen ja hiljainen!! Huomiota kannattaa kiinnittää kahteen paikkaan.
1. Vaihdekepin alapään holkki
Keppi on laakeroitu laatikkoon menevälle tangolle siten että laatikolta tulevassa tangossa on haarukka ja sen sisälle tulee itse vaihdekeppi. Laakerointi on tehty 2:lla muoviholkilla joiden sisällä on metalliholkki (estää nivelen jumiutumisen kiristettäessä). Koko systeemi vedetään nippuun 8mm pultin kanssa.
Ongelma on siinä että laakerointi ei kiristy tarpeeksi kireälle, siihen jää melkoinen välys joka lähtee resonoimaan kun hieman kuluu. Nivel on helppo purkaa kun ottaa vaihdekepin nupin palkeineen pois. Tämän jälkeen nivel purkautuu mutterin avaamalla ja pakin lukitsimen ruuvi poistamalla.
Yleensä nivelestä saa tarpeeksi tiukan kun lyhentää muoviholkkien sisällä olevaa metalliholkkia sen verran että nivelestä häviää suivuttaisvälys kun haarukka litistyy tiukemmalla (punaisten nuolten osoittama väli). Jos tämänkin jälkeen välystä tuntuu voi laittaa "fylliä" muoviholkkien ulkokehälle (esim sähköteippiä). Tämän jälkeen kasaus salvaa käyttäen niin ei kulu tulevaisuudessa ja nivel toimii notkeasti. Yleensä tämä auttaa jo siihen että keppi ei enää pärise ollenkaan.

2. Siirtotangon ja laatikon välinen nivel
Nivel sijaitsee vaihdelaakon kupeessa suojakumin alla ja se yhdistää laatikon siirtotangon ja kepinsiirtotangon. Alkuperäisen mallinen nivel on uskomattoman pöljästi suunniteltu ja on väljä jo uutuuttaan, en ymmärrä.. Välyksestä aiheutuu värinää ja epämääräisyyttä vaihdekepissä. Se on kuitenkin helppo ja nopea korvata kalinan (varaosanumeron mukaan) vastaavalla osalla. Se on huomattavasti jykevämpi kuin alkuperäinen nivel. Kuvassa alkuperäinen ylempi. Kuvasta käy ilmi myös kiinnitys vaihdelaatikon siirtotankoon (eli tuo vasemmassa yläkulmassa oleva 6mm ruuvi).