Offtopikkina:kenkiä ois myynnissä,ollut koko ladailuajan!

Tässä aiheessa ollaan nyt kuitenkin keskustelemassa osien kestävyydestä niin ei kai ole mitenkään väärin mainita jos on tavannut epäkuntoisena toisen kestäväksi kehuman osasen. Jossain muussa keskustelussahan se olisi off-topiccia, mutta ei tässä.Ukki kirjoitti:Tämänkin keskustelun suunta muuttuu siihen mikä Ladasta rikkoutuu, särkyy ja vaurioituu, mitä on jouduttu korjaamaan jne. Vaikka aiheena on lujimmat ja kestävimmät kohteet.
etutukivarret on yllättävän pehmeät, ei isoa tälliä tarvi että vääntyy. tosin huomattavasti jykevämpi kun 80-luvun mcpersoneissa. on kuulemma ruostuneet poikkikin joillainJokari kirjoitti:Ainoat kestävät osat mitä tulee mieleen takavedossa on etutukivarret, etuakselipalkki, ohjaussimpukka ja rattiakseli nivelineen sekä taka-akseli, siis pelkkä akseli ei perämurikka. Kaiken muun saakin sitten eliniän aikana vaihdella. Elinikä näissä kuitenkin 60-luvun autoille tyypillinen 150-200 tkm.
Ainiin hanskalokeron kansi kestää kyllä nappiksissa, mut kanttilampuissa se on AINA hajalla tai repsottaa tai aukeaa montuissa, varsinkin jos sen joutuu pariin kertaan irroittamaan jolloin saranoiden surkea muovi pettää.
Harmi vaan ettei isällä ole Avensista![]()
Tähän ainakin pyrin omassa kommentissani, jos siihen viittasit.Ukki kirjoitti: Olisikko syy niinkin yksinkertainen, että on helpompi luetella viat, koska niitä on vain muutamia kokonaisuuteen nähden.
Mitä niillä lujilla jarrukengillä tekee jos vuotavat takajarrusylinterit tuhoavat pinnoitteet.Kun takajarrukengät vaihdetaan pareittain niin kaikki menee uusiksi.Näin tapahtui minulla kun 50 tkm oli ajettu.Joen musikka kirjoitti:Jarrukenkiä en ole vaihtanut.Kuusi tai seitkyt tuhatta km ajettiin Atsteekilla kuitenkin.Rumpuja olen irroitellut lähes kaikista Ladoista,aina on ollut reilusti hihnaa.
Offtopikkina:kenkiä ois myynnissä,ollut koko ladailuajan!