Tuo on sellainen kompromissi ettei se onnistu vakio ozonilla. Progressiivisella kaasarilla helpommin.Rizhto kirjoitti: Kaikkien muutosten päämääränä on kuitenkin muistetava, että tässä pyritään parhaan toimivuuden/parhaan polttoainetalouden/parhaan väännön (asuntovaunun veto) pyhän kolminaisuuden kompromissiin vakio koneella.
Jos kiskot vaunua perässä niin saat luukuttaa ozonilla kaikki nousut kaasu lattiassa molemmat läpät selällään, koska voimaa muuten ole. Ja se ei ole todellakaan taloudellista (jos sellaisesta voi ladan kanssa koskaan puhua)
Hyvin rukatulla mekaanisella kaasarilla ei tarvitse kiskoa molemmat läpät selällään vaikka lastia olisi enemmänkin, voima on ykkösen takana...
Rizhto kirjoitti:Koko paketin pitää lisäksi läpäistä kiltisti jokavuotiset pakokaasumittaukset.
Tämä ei ole mikään ongelma millekkään isopäästöiselle autolle, oli siinä mikä tahansa kaasari, jos kaikki on muuten kunnossa.
Sitäpaitsi Ladoissa yleisimmät syyt pakokaasuongelmiin tuntuu olevan enemmänkin sytty- ja huoltopuolella omistajien huolimattomuudesta johtuen.
Ei yhtään mitenkään. Se vaan pienentää vakio ozonin kakkoskurkun avautumiseen tarvittavaa aikaa silloin kun lämä on lattiassa.Rizhto kirjoitti:Miten tuon alipainekellon virittely muuten vaikuttaa kokonaispolttoaineenkulutukseen?
Jos se parin sekunnin kuollut kohta miellyttää sinua silloin kuin kipeimmin sitä vetoa tarvitsisit, niin jätä koskemattomaksi.
Ps, minulla voisi olla ladaan käypäinen progressiivinen kaasari, mutta se ei ole A: ilmainen B: ladan oma...mutta se on helvetin hyvä ja siinä arvo säilyy