ABC notkuminen
- Lada-Jussi
Re: ABC notkuminen
eilen illalla tein historiallisen matkan tampereelle, en meinaan käynyt kertaakaan lahdesjärven abc:llä, tosin kalevan abc:llä kävin kolme kertaa, enää ei ollut sellaista ruuhkaa kuin viikonloppuna ja avajaispäivänä.

- veli alexei
- Moderaattori
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Nyt voi ehkä käydä abc:llä kahvilla. Ihmeenkauan ne tuota kuraa keittivätkin (ja boonuskansa osti).
"- Yleisön pyynnöstä, Seinäjoen ABC:n vetäjä Timo Martela sanoo Ilkka-lehden verkkosivuilla."pressa kirjoitti:Nyt voi ehkä käydä abc:llä kahvilla. Ihmeenkauan ne tuota kuraa keittivätkin (ja boonuskansa osti).
Heti saatiin selvillekin, että aloite taisi lähteä Ladakerhon johtoportaasta

21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
- Lada-Jussi
kävin Nastolassa ja menomatkalla keskiviikkoaamuna notkahdin Riihimäen ja Nastolan ABC:llä, Torstaina illalla notkahdin Nastolan ABC:llä ja perjantaina kotimatkalla vierailin Lahdessa Renkomäen ABC:llä

-
Torstaina matkalla pääkaupunkiseudulta kolmostietä pohjoiseen, piti ostaa Hyvinkään kohdalla ABC:n kohdalla lasinpesunestettä, mutta kun oli onneksi samalla kohdalla Venäläisomisteinen laatu huoltoasema, niin varmaan arvaatte mistä nesteen ostin... 

- Lada-Jussi
hyi ladamasteri on isänmaan vihollinen ja kommari, menee venäläiselle asemalle, vaikka suomen kansan omistama vaihtoehto on vieressä, pöyristyttävää ja ajaa vielä ladalla, tiiäkkö että olet murhannu mun sukulaiset sodassa
viikonlopun iltasanomissa oli hienojuttu abc notkumisesta, siitä on tullut suoranainen harrastus, minä itse olen kulkenut jo trendien edellä, nyt muutkin alkaa herätä ja alkaa nauttia elämästä.

viikonlopun iltasanomissa oli hienojuttu abc notkumisesta, siitä on tullut suoranainen harrastus, minä itse olen kulkenut jo trendien edellä, nyt muutkin alkaa herätä ja alkaa nauttia elämästä.

- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
Juvalla oli edelleenkin reilun kaupan pahaa kahvia. Pitää taas ensi vuonna mennä katsomaan jos siellä voisi kahvia juoda jos se kahvi olisi jo silloin vaihdettu edes kelvolliseen.
sori julle mäki olisin käyny kyllä siälä venäläisessä liikkeessä ostamasa sitä lasinpesunestettähyi ladamasteri on isänmaan vihollinen ja kommari, menee venäläiselle asemalle, vaikka suomen kansan omistama vaihtoehto on vieressä

siellä taitaa kumminki olla pikkasen halvemmat hinnat ku ABC:lla en oo kyllä ihan varma mutta ku vertailee ABC:n ja jonku muun hultamon hintoja ni ylensä kyllä se ABC on kalliimpi
-
Kun ei apc:lta saa kunnon wieninleikettä, niin sinne ei mennä kuin pakon edessä. Kerran kävimme RTJN65:n kanssa Lahdesjärvellä, ja se oli unohtumaton kokemusLada-Jussi kirjoitti:hyi ladamasteri on isänmaan vihollinen ja kommari, menee venäläiselle asemalle, vaikka suomen kansan omistama vaihtoehto on vieressä, pöyristyttävää ja ajaa vielä ladalla, tiiäkkö että olet murhannu mun sukulaiset sodassa![]()

Nyt kun kaikki muutkin ovat havainneet apc notkumisen "ihanuuden", on varmaan aika vaihtaa johonkin, mitä kukaan muu ei tee/ole keksinyt. Nyt ehdotuksia Jussille uudeksi harrastukseksi!
Todella monet muutkin ovat havainneet apc notkumisen "ihanuuden". 
HOK-Elannon alaiset ABC:t kasvattivat myyntiään 74% viime vuonna!
http://www.s-kanava.fi/hokelanto/esitta ... _00447.xml

HOK-Elannon alaiset ABC:t kasvattivat myyntiään 74% viime vuonna!
http://www.s-kanava.fi/hokelanto/esitta ... _00447.xml
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
Se kasvu johtuu varmaan reilun kaupan kahvin myynnin lisääntymisestä.
Ilolan ABC:ltä jäi mieleen ystävällinen palvelu ja hyvä kahvi.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
- Lada-Jussi
terveisiä lahdesjärven abc:ltä, täällä ei ole mun lisäksi ku henkilökuntaa ja siivooja, Kalevan abc:llä oli pari muutakin asiakasta, mutta hiljainen on tampere muutenkin

Ka samoihin aikoihin liikuskelet kuin minäkin eikä iisalmen apsillakaan ollut kuin henkilökuntaa ja pairi nuorta jotka tuli ovella vastaan kun menin.Lämmintä kahvileipää oli tuohon aikaan tarjolla kahvissakaan ei ollut moittimista.
Avensis stw
Ex.21093 -00
Ex.21093 -00