Näpisteletkö työnantajalta.
- Lada Scandinavia
Näpisteletkö työnantajalta.
Riippuu työpaikasta, mutta kaiketi lähes kaikki näpistelevät työpaikoilta, mitä olet näpistellyt tai hienommin sanottu, jäi taskuun.?
- Lada-Jussi
Re: Näpisteletkö työnantajalta.
olitko sä se postimies joka availi kuoria rahan toivossa? vai mistä moinen kysymys, mä en ole mitään näpistäny, jos olisin niiin en varmaan sitä täällä julkistaisi
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)-
ladamaster
Näpistys = varkaus = rikos
Tähän sun/mun juttuun kaatui/vat kaikki sosialistiset kokeilut lähialueilla ja kauempanakin.
Tähän sun/mun juttuun kaatui/vat kaikki sosialistiset kokeilut lähialueilla ja kauempanakin.
No otin keskiviikkona työmaalta mukaan vajaan kelmurullan ja pakkasin yhet vanteet sen avulla 
Reippaina käymme rekkain alle 

Ei tule mieleenkään. Tilaisuuksia olisi, on ollut...
warre 353w sedan,
Eipä ole ollut tarvis.. Mitäpä minä rengaspainoilla tai venttiileillä kotona teen 
Romukuupasta tulee aina tehtyä jos jonkinmoisia löytöjä....muuten menevät sulattoon!
En ole ainut joka käy sen aina silloin tällöin tarkastamassa, mutta se on ihan ok, kun ottaa niitä romuja vaan omaan käyttöön, eikä myyntiin!
En ole ainut joka käy sen aina silloin tällöin tarkastamassa, mutta se on ihan ok, kun ottaa niitä romuja vaan omaan käyttöön, eikä myyntiin!
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
Rukkasia, hieman öljyjä, jotain pientä vähempiarvoista tilpehööriä olen joskus erikseen kysymättä vienyt. Kysymälläkin olen kyllä saanut kaikenlaista.
Lainaan sitten saa vaikka mitä työkaluja ja rempatakin voi työpaikalla jos sekaan sopii. Lainaisivat varmaan kaivinkoneenkin jos tarvitsisin.
Romulootat ja roskikset saisi vaikka tyhjentää jos haluaa, hylättyä rojua kun ovat. Pääosin kyllä ovatkin melko kelvotonta tavaraa.
Lainaan sitten saa vaikka mitä työkaluja ja rempatakin voi työpaikalla jos sekaan sopii. Lainaisivat varmaan kaivinkoneenkin jos tarvitsisin.
Romulootat ja roskikset saisi vaikka tyhjentää jos haluaa, hylättyä rojua kun ovat. Pääosin kyllä ovatkin melko kelvotonta tavaraa.
Oon mä myös kerran kaatanut työauton kanisterista pissapojan nestettä Ladan säiliöön, kun oli akuutti tarve. Toisaalta myös toisinpäin on käynyt.

Firman antaman sadetakin joskus ihan aidosti unohdin viimeisena tyopaivana palauttaa, enka sita sitten myohemminkaan enaa sinne viitsinyt takaisin vieda.
Morris Minor -54
VW 1300 -73
MB 200D -83
Isuzu Bighorn 3.1 TD -93
Vespa PX200 -08
Piaggio Fly150 -09
Kawasaki KLR650 -09
VW 1300 -73
MB 200D -83
Isuzu Bighorn 3.1 TD -93
Vespa PX200 -08
Piaggio Fly150 -09
Kawasaki KLR650 -09
Teljälle kieltäydyin risoja työvaatteitani palauttamasta, sanoin, etten alasti täältä lähde enkä tänne myöskään enää palaa vaatteita tuomaan.

Itsellä on puolestaan kokemuksia työnantajan näpistelyistä työntekijältä -mm. telinevanereita, rappauskoukkuja ja tikkaat. 
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
-
ladamaster
Kaiketi olette ymmärtäneet, että boardin ylläpidon on avustettava viranomaisia, mikäli niin vaaditaan.
Riittää varmaan, kunhan jonkun työnantaja tunnistaa/tuntee jonkun nimimerkin ja tekee poliisille rikosilmoituksen.
Riittää varmaan, kunhan jonkun työnantaja tunnistaa/tuntee jonkun nimimerkin ja tekee poliisille rikosilmoituksen.
Kaiketi myös Ladamaster ymmärsi, että työnantaja näpisti nuo tarvikkeet minulta. Mieli teki kyllä heittää silloin lähtiessä tiili ikkunasta sisään.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.