LadailuKOKEMUS tämäkin..
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
LadailuKOKEMUS tämäkin..
..Olin tossa jokin aika sitten SUURESSA ja MAHTAVASSA Venäjän maassa vierailulla ja törmäsin melekomoiseen ladaan..Moni kerholaisista tietääkin vehkeen kun on kuulema ollut näyttelyissä jossakin päin suomea.Ja jossakin lehdessäkin on ollut juttu.
Teknisiä tietoja en osaa muuta kertoa kun et auton väri oli vihreä,kaksilitranen foortin kone (viritetty) oli nokalla ja kait siihen oli vähän muutakin "ei ladan" osaa laitettu.Ilmeisesti täällä foorumilla on autosta keskusteltu.
Saimpa sit istua kyydissä kun kuski "vähän" antoi esimakua mihin LADA pystyy..Kulki ja kiihtyi muuten sitten semmosella nopeudella et oli siinä naapurimaan pojalla (ja minulla) ihmettelemistä..Kellotuksia ja nopeuksia en viiti kertoa kun joku olis kuitenkin KATEELLINEN..
..et tämmönen KOKEMUS..Venäjänreissulta..
ps.Terveisiä KITTEELLE..
Teknisiä tietoja en osaa muuta kertoa kun et auton väri oli vihreä,kaksilitranen foortin kone (viritetty) oli nokalla ja kait siihen oli vähän muutakin "ei ladan" osaa laitettu.Ilmeisesti täällä foorumilla on autosta keskusteltu.
Saimpa sit istua kyydissä kun kuski "vähän" antoi esimakua mihin LADA pystyy..Kulki ja kiihtyi muuten sitten semmosella nopeudella et oli siinä naapurimaan pojalla (ja minulla) ihmettelemistä..Kellotuksia ja nopeuksia en viiti kertoa kun joku olis kuitenkin KATEELLINEN..
..et tämmönen KOKEMUS..Venäjänreissulta..
ps.Terveisiä KITTEELLE..
-
- Viesti:
Re: LadailuKOKEMUS tämäkin..
Tätäkö meinasit? http://www.youtube.com/watch?v=Sba3QwSZ2qE
Tuttu mies puikoissa.
Tuttu mies puikoissa.
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
..ei ollut sama auto..kokemus oli VIRITETYSTÄ ladasta..
No joo. Pöhö-Andrein puolikas V12han se vaan oli...
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
mä kävinkin sellaisessa paikassa missä oli komeita lattarautoja pitkin takapihaa, siitä krominkiillosta moni olisi kateellinen, itsekin olin ihan myyty, taitaa tuo kokoelma olla monelle tuttukin, siitä oli tv:ssä joku juttu keväällä.
Tarkoitat varmaan VIRITETTYÄ Ladaa...?nivatimppa kirjoitti:..ei ollut sama auto..kokemus oli VIRITETYSTÄ ladasta..
-
- Viesti:
Aika löysän näkönen alusta, paremmin pyöris jos ois jäykemmät iskari ja omat jousetkin toimii pienellä lyhennyksellä.
Nappis projekti -85. Honda Accord Tourer Käyttis. Kesälada 2107 1700i -94 / Ex-Ladat 2105 2kpl/ 2010 / 2000 luku, 2101-81 1kpl Fiat 127 -81 / -84 Fiat 128 1100cc -78 Fiat 128 -77 special laho
Minun ei tarvitse imagoa kohentaa siksi ajan ladalla.
-
- Viesti:
Siis tarkotan tuota 1,2 turboo.
Tuo kiteelä rakennettu on ihan eri maata.
Tuo kiteelä rakennettu on ihan eri maata.
Nappis projekti -85. Honda Accord Tourer Käyttis. Kesälada 2107 1700i -94 / Ex-Ladat 2105 2kpl/ 2010 / 2000 luku, 2101-81 1kpl Fiat 127 -81 / -84 Fiat 128 1100cc -78 Fiat 128 -77 special laho
köhmä kirjoitti:No joo. Pöhö-Andrein puolikas V12han se vaan oli...
Hehheh.. tästä viestistä näkee niin selvästi kateuden

Tämä ei siis hitsi minunkaan osalta, mutta ite nostan hattua pöhölle siitä että son saanu tehtyä jotain ei niin tavallista viritettyä ladaa! Nuo turbot kun on aivan liian yleisiä

Juu kateuteni tunnustan. Tahtoo samanlaisen
Vroooooomm!!

Minusta tuo V6 kone on on hyvinkin (varovasti arvioituna n: 130 KW) tehokas kun otetaan huomioon se että se on katulaillinen. Ja luonnollisesti vapaasti hengittävä.IlkkaHe kirjoitti:köhmä kirjoitti:No joo. Pöhö-Andrein puolikas V12han se vaan oli...
Hehheh.. tästä viestistä näkee niin selvästi kateudenTiedän kyllä että pöhöllä on kusi noussu aaaaivan nuppiin autonsa kanssa, ja loppupeleissähän tuo moottorikaan ei niin tehokas ole, mutta tässä vaiheessa vois sanoa kaikille pöhön autoa vähätteleville: Tehkää ite parempi
![]()
Tämä ei siis peppu minunkaan osalta, mutta ite nostan hattua pöhölle siitä että son saanu tehtyä jotain ei niin tavallista viritettyä ladaa! Nuo turbot kun on aivan liian yleisiä
Joku voi tarttua ilmoitettuihin kiihtyvyys ja huippunopeuslukuihin ja epäillä tehottomuutta mutta kannattaa muistaa että 2101 vakiokori ei ole niitä sulavalinjaisia sukkuloita mitä nykyautot edustavat.
Näissä turborojekteissa on tuurillaan tehoa vaikka kuin paljon, mutta kuinka pitkään (kestävyys) ja voiko auton ajaa leimalle ilman päivän säätötalkoita onkin toinen juttu.
Liian monta kertaa olen kuullut että mäntään on palanut reikä, alakerta hajosi venttiili solmussa jne...
Nostan kaikesta huolimatta hattua näille urhoille jotka jaksaa harrastaa autojen parissa. Paljon parempi vaihtoehto kuin olla tekemättä mitään.
Niinpä.
Täytyy aina kuitenkin muistaa, että pro-tason vehkeet ovat asia erikseen, silla ne niissä on oikeasti tehoa, ne jopa toimivat ja lisäksi vielä kestävät.
Kun taas toisaalla "kylän poikain" woimavehkeet ovat juurikin näitä pyhättömän viikonlopun "turpo kylykeen" rasseja...
Täytyy aina kuitenkin muistaa, että pro-tason vehkeet ovat asia erikseen, silla ne niissä on oikeasti tehoa, ne jopa toimivat ja lisäksi vielä kestävät.
Kun taas toisaalla "kylän poikain" woimavehkeet ovat juurikin näitä pyhättömän viikonlopun "turpo kylykeen" rasseja...