Hyvät romikset teilläpäin kun löytyy 1,7 koneitakin


On siinä jotain merkkejä siinä kampuran hihnapyörässä. Ikänä ennen en oo mistään vehkeestä sytytystä laittanu jos nyt ei joskus mopoaikana mopoon bolt-on viri cdi poksin vaihtoo lasketaJokari kirjoitti:Kannattaa muuten sit vaihtaa toi jakopään koppa jos haluaa ajoitusmerkit. Onhan toki ruiskussakin yläkuolokohdan merkki muistaakseni, eli saahan siitäkin katteltua säädettävällä strobolla ennakkoja...
Hyvät romikset teilläpäin kun löytyy 1,7 koneitakin
 Joten hankaluuksia oli.. Sitten sain kaverin höynäytettyä kattomaan tuota se laitto meisselin ykköspyttyyn ja minä pyöritin konetta käsin ja kun oli ylhäällä nii jakaja sit 1 pytyn kohalle vain. Sitten hörähti käyntiin. Kai sen helpomminki vois tehä. Puristus paineet oli kaikissa sylintereissä 12 kantturoissa.
  Joten hankaluuksia oli.. Sitten sain kaverin höynäytettyä kattomaan tuota se laitto meisselin ykköspyttyyn ja minä pyöritin konetta käsin ja kun oli ylhäällä nii jakaja sit 1 pytyn kohalle vain. Sitten hörähti käyntiin. Kai sen helpomminki vois tehä. Puristus paineet oli kaikissa sylintereissä 12 kantturoissa. 
 Tekijämies!THI-900 kirjoitti:Ku kerran nuan kova tekijämies oot, niin kyllä ehdottomasti kannatti käydä romikselta hakees toi mosa. Ei muutaku tsemppiä prokkikseen, kyllä mä ton mun farkun jollekkin saan myityä!
 Eka kerta ikinä kun vaihan mihinkään moottoria, eka kerta kun ees oon missään autossa aukassu venttiilikoppaa
  Eka kerta ikinä kun vaihan mihinkään moottoria, eka kerta kun ees oon missään autossa aukassu venttiilikoppaa   Ja nuo aikasemmatki^^ mitä oon kirjotellu nii on ihan ekaa kertaa tehny pääsääntösesti
 Ja nuo aikasemmatki^^ mitä oon kirjotellu nii on ihan ekaa kertaa tehny pääsääntösesti   
  Vetoja tuntuu olevan. Jopa hankaluuksia saada tällä nykysellä alustalla märällä asfaltilla pitoja mutkassa 2 tai 3 vaihteella
 Vetoja tuntuu olevan. Jopa hankaluuksia saada tällä nykysellä alustalla märällä asfaltilla pitoja mutkassa 2 tai 3 vaihteella   
  On mulla tuossa varaosa ladassa(1200s) 4 vaihteinen loota. pitää se vaihtaa tässä parin viikon sisällä ja ostaa joku kunnon kytkin. Mikä ois hyvä kytkin vähän suuremmille tehoille tulevaisuutta ajatellen n.100-130hv? Ilman että olis sintteri.
 On mulla tuossa varaosa ladassa(1200s) 4 vaihteinen loota. pitää se vaihtaa tässä parin viikon sisällä ja ostaa joku kunnon kytkin. Mikä ois hyvä kytkin vähän suuremmille tehoille tulevaisuutta ajatellen n.100-130hv? Ilman että olis sintteri. ) jäi auki ja matkan teko loppu nopeeta
 ) jäi auki ja matkan teko loppu nopeeta  
 
 Kai se tuntuu että on perkeleesti tehoja kun yks pyörä vaan lyö tyhjääSusipoika kirjoitti:Jopa hankaluuksia saada tällä nykysellä alustalla märällä asfaltilla pitoja mutkassa 2 tai 3 vaihteella

Siihen auttaa pitävämmät renkaat tai kaasujalan nostaminenSusipoika kirjoitti:Jopa hankaluuksia saada tällä nykysellä alustalla märällä asfaltilla pitoja mutkassa 2 tai 3 vaihteella

No hemmetti.Jokari kirjoitti:Hyväkuntoinen eli uusi vakiokytkin kyllä riittää vapariin aika pitkälle, turbovehkeet taas erikseen kun on vääntöä. Moposportistä löytyy jäykempää asetelmaa hyllystä jos haluaa sellasen laittaa.
Nelilovisella nousee kyllä jorma ottaan jos pitää matkaa ajaa eikä nuo huhupuheet sen kestävyydestä ole mun mielestä ihan perusteltuja. Mut aina parempi kuin sellanen jossa vaihteet hyppii
Kai se tuntuu että on perkeleesti tehoja kun yks pyörä vaan lyö tyhjääSusipoika kirjoitti:Jopa hankaluuksia saada tällä nykysellä alustalla märällä asfaltilla pitoja mutkassa 2 tai 3 vaihteella
 tästähän tarttee ottaa dokumenttia! mutkat jotka menee vasemmalle päin vetää molemmilla renkailla sutia ja sitten ne mutkat jotka menee oikeelle päin nii pyrkii vetämään vaan toisella.
  tästähän tarttee ottaa dokumenttia! mutkat jotka menee vasemmalle päin vetää molemmilla renkailla sutia ja sitten ne mutkat jotka menee oikeelle päin nii pyrkii vetämään vaan toisella.  
  
  
  no naapurin isäntä käski! Takapenkin teinin käydä katsomassa lumikasaa takapihalla. kysyin että mitä ihmeen lumikasaa ?
 no naapurin isäntä käski! Takapenkin teinin käydä katsomassa lumikasaa takapihalla. kysyin että mitä ihmeen lumikasaa ?   hän kertoi että lumikasassa on ovi "avaat sen ja olet sisällä näet totuuden jo sokaistut!
 hän kertoi että lumikasassa on ovi "avaat sen ja olet sisällä näet totuuden jo sokaistut!   laitat hitsaus maskin päähän sieltä
 laitat hitsaus maskin päähän sieltä  kysyin isännältä että miksi sinä käännät vasemmalla kädellä avainta ja miksi hitossa se on ratin vasemmalla puolella? siksi koska
 kysyin isännältä että miksi sinä käännät vasemmalla kädellä avainta ja miksi hitossa se on ratin vasemmalla puolella? siksi koska   
   
   
   olkaa uskollisia ja ajakaa niillä AUTOILLA! Vaikka menovesi on kallista!!!ole sen verran mies JA "purista itseäsi pallista" aja lähimmälle huoltamolle, tankki täyteen ja pääset ladalla kuutamolle!!! LADA,, SANO RYSSÄ KÖ AUTON TEKI JA SEN KUNNIAKSI VODKA PULLON TYHJÄKSI VETI !...vai miten se nyt sitte oli, sen saa kukin ite sairaasa mielikuvituksessansa miettiä....KIITOS!!! terveisin reiska.
 olkaa uskollisia ja ajakaa niillä AUTOILLA! Vaikka menovesi on kallista!!!ole sen verran mies JA "purista itseäsi pallista" aja lähimmälle huoltamolle, tankki täyteen ja pääset ladalla kuutamolle!!! LADA,, SANO RYSSÄ KÖ AUTON TEKI JA SEN KUNNIAKSI VODKA PULLON TYHJÄKSI VETI !...vai miten se nyt sitte oli, sen saa kukin ite sairaasa mielikuvituksessansa miettiä....KIITOS!!! terveisin reiska.  
  Tosin ne meni kaverille jo, ja kiillotteli ne.
  Tosin ne meni kaverille jo, ja kiillotteli ne. Ja katsastus on nyt ihan näinä päivinä joten laitoin sen jo seisontaan ja alan säästämään uutta miggiä - pohjaan sais uutta malmia vähän sorvailla
  Ja katsastus on nyt ihan näinä päivinä joten laitoin sen jo seisontaan ja alan säästämään uutta miggiä - pohjaan sais uutta malmia vähän sorvailla   . SAA TARJOTA edullista toimivaa ja hyvää mikkiä jos sattuu ylimääräisenä olemaan.
 . SAA TARJOTA edullista toimivaa ja hyvää mikkiä jos sattuu ylimääräisenä olemaan. )
 )
Jokari kirjoitti:Niin sulla on toi ADF Webru eli vivusto vetää just päinvastaseen suuntaan kuin esim. DGV Webrussa ja Latan orkkiskaasareissa.
Jos sitä vipusysteemiä haluaa väkisin käyttää, niin toimisko tällanen patentti? http://ladat.org/VAZ-5/vaz-main-showpic ... JPG&gn=355
Otat vaan sen vanhan kaasarikoneen kannen jossa on toi linkun akseli valmiina ja lähdet siitä jalostaan.
En nyt tosin muista kuinka lähelle toi vivun paikka tulee pituussuunnassa vrt. esim. DGV mut luulis aika samoissa olevan.
Vaijeri on ihan asiallinen juttu, kunhan sen tekee kunnolla. Kunnon tuki vaijerille ja lyhyt pätkä ADF:n kylkeen. Kunnon jousi kaasuvipuun ettei poljin ole ihan letku, jalassa on kuitenkin sen verran puhtia pikku painalluksellakin. ADF Weberissä on toi kaasuvivun liike aika lyhyt joten luulisi onnistuvan.
Ei tää mitään tähtitiedettä ole...
Sitten kun hieman maltat vaihtaa uudella lootalla rauhallisemmin, niin kestää pitempään.