Missä vika, bensaa kuluu 6,3l/100km?

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Käkisalmen Kuattro

Missä vika, bensaa kuluu 6,3l/100km?

Viesti Kirjoittaja Käkisalmen Kuattro »

Olen mitannut bensiinin kulutusta 1500:lla (-94) pitemmän aikaa, kaupunkiajoa, peltoteillä ja matka-ajossa, ja bensiittiä ei mene keskimäärin 6,3:a litraa enempää per 100 km.Olen huolissani, onko kellään kokemusta pieniruokaisista Ladoista? :D
kimila

Viesti Kirjoittaja kimila »

Onko vielä ihan Axtekki? Mulla vie axtekki noin 11litraa satasella. Oo vaan tyytyväinen jos noin vähällä kulukee.. :shock:
Jaska HKI

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Kesällä maantiellä 5,6-6,1l/100km.Mutta kysymyksessähän on uudenkarhea 110 HB 16V.
LamaAjanElvis

Viesti Kirjoittaja LamaAjanElvis »

ei mullakaan tunnu paljoa syövän. 7-8litraa. ehkä enemmän jos polkis, mutta oonkin melkonen cruisailia.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
Boris
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boris »

7-8 litraa se axteekki mullakin viepi.

Ehkä sun on vaan opeteltava tankkaan vähän vähemmän/harvemmin.
kimila

Viesti Kirjoittaja kimila »

Joo on tuo mun axtekki- kaasari kyllä aika hajalla. Käy ihan miten sattuu vaikka kuin yrittää säätää. Ryypyn vivuston kanssa oli viime talvena ongelmia ku kylmänä käynnisti niin kone huusi täysillä kierroksilla. Nyt ei sitten ole enää koko ryyppyä, kun onnistuin katkaisemaan jonkun vivuston. Hakusessa on kyllä kokoajan axtekki- kaasari, mutta uutta ei kuulemma saa mistään. Eikä taida käytettyäkään kannattaa paljon laittaa, voi olla samanlainen.. Ainakin nuo mitä on vastaantulleet on ollu niin paljon ajettuja kaasareita ja vielä kalliita että ei ole raskinut ostaa. Voisi vaikka lähteä ihan Venäjälle tai Viroon joskus matkalle. Josko sieltä sitten löytyisi. Tiedä häntä.
juha_petteri

Viesti Kirjoittaja juha_petteri »

87´ 1200L vie noin 7l/100km. koitan kyllä ajella alle satasta, kun se on jotenkin vähemmän pelottavaa.
Vastaa Viestiin