Olen mitannut bensiinin kulutusta 1500:lla (-94) pitemmän aikaa, kaupunkiajoa, peltoteillä ja matka-ajossa, ja bensiittiä ei mene keskimäärin 6,3:a litraa enempää per 100 km.Olen huolissani, onko kellään kokemusta pieniruokaisista Ladoista?
ei mullakaan tunnu paljoa syövän. 7-8litraa. ehkä enemmän jos polkis, mutta oonkin melkonen cruisailia.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
Joo on tuo mun axtekki- kaasari kyllä aika hajalla. Käy ihan miten sattuu vaikka kuin yrittää säätää. Ryypyn vivuston kanssa oli viime talvena ongelmia ku kylmänä käynnisti niin kone huusi täysillä kierroksilla. Nyt ei sitten ole enää koko ryyppyä, kun onnistuin katkaisemaan jonkun vivuston. Hakusessa on kyllä kokoajan axtekki- kaasari, mutta uutta ei kuulemma saa mistään. Eikä taida käytettyäkään kannattaa paljon laittaa, voi olla samanlainen.. Ainakin nuo mitä on vastaantulleet on ollu niin paljon ajettuja kaasareita ja vielä kalliita että ei ole raskinut ostaa. Voisi vaikka lähteä ihan Venäjälle tai Viroon joskus matkalle. Josko sieltä sitten löytyisi. Tiedä häntä.