Vaihdoin sytystulpat. Päätein kiristää nokkaketjun. Nokkaketjun kiristin oli hemmetin tiukkaan väännetty kiinni. Sain sen kuitenkin auki. Minulla on noita käynnistyskampia. Eräs ei mennyt puskurista ja etupellistä sisään liian suuren pallopäänsä takia. Toinen meni.
Ja veivaamaan Volgaa. Kammella ei saa kuin toiseen suuntaan käänettyä kampiakselia eli edestäkatsottuna vasemmalta oikealle. Mutta mitä hemmettiä!
No, sitten käynnistelemään. Ja eipä käynnistykään. Hieman vain höprähti. Tarkisetelemaan tulpanjohtojen järjestys ja kiinnitys. Kaikki hyvin. Värkkäämään virranjakajan kannen toinen kiristysjousi siten, että kansi on tiukasti paikallaa. Ei käynnisty.
Ja jo minä ajattelin veivatessani sitä Volgaa, että mitenkäs tämä näin päin pyörii. Ja startilla katsomaan. Pyörii erisuuntaan kuin kammella.
Mikäs tämä tällainen värkki oikein on? Mitä ihmettä tuolla ulkona oikein tapahtuu? Eihän tässä enää ole edes amatöörilogiikkaa. Minä en taas ymmärtele mitään muuta kuin että nyt syömään ja nukkumaan. Pimeeks meni