Karjapuskurin kiinnitystoteutus

Nelivetoiset Lada Niva ja 4x4 mallisto
Yogi
Ylläpito

Karjapuskurin kiinnitystoteutus

Viesti Kirjoittaja Yogi »

Kaipaan vinkkejä, miten olette totetuttaneet Nivanne karjapuskurin kiinnityksen autoon. Olen selaillut useampia kuvia ja niissä se menee puskurin alle johonkin, muttei kuitenkaan runkoon kiinni. Onko niihin modattu joku kiinnitys esim. puskurirautoihin? Mulla ei ole lähtökohtaisesti karjapuskuria, koska teen sellaisen itse tai modaan jostain toisen auton k-puskurista. Tyyliesteitä ei siis ole.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
liero

Re: Karjapuskurin kiinnitystoteutus

Viesti Kirjoittaja liero »

minä toteutin nautaraudan seruraavasti...
poistin alkup. puskurin koska se lisäsi ylitystä liikaa, puskurin kiiinike reikiin työnsin passelia putkea ja porasin alakautta reiän ekan seinämän läpi toisen porasin irrallaan koska paikallaan porattaessa saattaa kiinitys kierre vahingoittua , sitten laitoin putken "tököt" ruuveilla autoon kiinni katkoin passeliin mittaan ja aloin nikkaroida puskuria , kesti tunkata , hinata ja mielestäni sopi passelisti... tosin se on maku-asia :lol:

Kuva
Kuva

jos haluat tehdä nautaraudan orkkispuskurin lisäksi , niin tämä tosin ei paljoa avusta...
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
Yogi
Ylläpito

Re: Karjapuskurin kiinnitystoteutus

Viesti Kirjoittaja Yogi »

Kiitos, selkeä oli ohje ja siitä saanee vaikutteita kyllä. Koitan tosiaan tehdä itse niin, että puskuri säilyy, koska en oikein tykkää puskurittomista autoista. :D
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
Vastaa Viestiin