Edullisia paikkoja hioa kansi, pääkaupunkiseudulta?

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Revolver

Edullisia paikkoja hioa kansi, pääkaupunkiseudulta?

Viesti Kirjoittaja Revolver »

Pitää kait tuo Ladan kansi viedä plaanattavaksi, ja samalla voisi katsoa että kaikki venat ovat tiiviit. Varmasti ihmisiltä löytyy kokemusta että mitkä putkat pääkaupunkiseudulta tekevät edullisesti ja silleen? Tai no pääkaupunkiseutu on vähän liian kova rajaus, autohan on tällä hetkellä Sipoossa, joten Porvoo, Kerava, jne jne alueet toimii myös hyvin.

Minkä hintaista kannen plaanaus yleensä on ollut? Ja about kuinka kauan saa odottaa että kansi valmistuu?

Kiitos!
VAZ-21013

Сделано в СССР
Yogi
Ylläpito

Re: Edullisia paikkoja hioa kansi, pääkaupunkiseudulta?

Viesti Kirjoittaja Yogi »

Ei varsinaisesti pk-seudun, mutta tässä suuntaa-antavaa. Ammattikoneistamo, ja varsin hyvämaineinen sellainen, teki täällä Porissa mulle V8:n kansityöt. Kansiplaanaus oli 50e/kansi ja venttiilityö 120e/kansi, jossa siis venat käytiin läpi ja samalla vaihdettiin venttiilivarren kumit. Aikaa meni alle viikko.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
Revolver

Eilen vein kannen hiottavaksi ja tänään iltapäivällä saan sen takaisin. Olin positiivisesti yllättynyt miten nopeasti homma hoituu. Paikka on R-Koneistus Keravalla. Kannen tasohionta maksaa 50e. Venttiilityöt olisi sitten enemmän mutta niitä en nyt teettänyt, koska puristukset ovat olleet kunnossa kun olen mitannut.

Suosittelen paikkaa muillekkin.
VAZ-21013

Сделано в СССР
audiq

Viesti Kirjoittaja audiq »

Revolver kirjoitti:Paikka on R-Koneistus Keravalla.

Suosittelen paikkaa muillekkin.
Surkea paikka. Joskus vein osia sinne koneistettavaksi, niin tekivät oikeastaan kaikki päin P:tä.

Sen jälkeen käyttänyt siellä vain pari V-koneen kantta koeponnistuksessa. Se meni kyllä taas ihan hyvin.

Mä olen pitkään käyttänyt Hyrylässä olevaa pientä koneistamoa. Mukava mies se koneistaja ja hinnat ihan kohtuullisia. Työnjälki mielestäni hyvää. Varmaan kymmenen kantta on hän minulle tehnyt ja aina on ollut pitävät ja puhtaat kannet takaisin ruuvattavaksi.
Paskaa hän ei suostu tekemään, että kyllä ne venttiilitkin melkein vaihtoon menee, jos hän niin katsoo. Ei siis ala väljiin ohjureihin uusia kumeja vaihtamaan.
Revolver

Jännä miten eroavia mielipiteitä tulee. Kysyin yhdeltä kaverilta täältä Sipoon suunnalta että mitä koneistamoa suosittelisi täällä. Niin hän sanoi että R-koneistamo. Ja täältä sit taas saan kuulla että tuo on paska paikka.
Noh ei tuossa mitään, hain tänään kannen sieltä takaisin ja vaikutti oikein hyvältä. Kansi hyvin pesty ja työnjälki on myöskin OK. Laitan tänään kannen paikalleen ja katsotaan sitten että futaako, luulisin niin.

Ihmettelen vain sitä kun tämäkin topic on ollut täällä pystyssä jo jonkin aikaa, ja siihen ei ole vastattu. Sitten kun kirjoittaa että minne kannen vei niin tulee että "paska paikka", miksi ei voi kommentoida tuota aikasemmin? Ei nyt vedeitä herneitä nenään mutta sanoinpa vaan :)
VAZ-21013

Сделано в СССР
audiq

Viesti Kirjoittaja audiq »

Revolver kirjoitti:Jännä miten eroavia mielipiteitä tulee. Kysyin yhdeltä kaverilta täältä Sipoon suunnalta että mitä koneistamoa suosittelisi täällä. Niin hän sanoi että R-koneistamo. Ja täältä sit taas saan kuulla että tuo on paska paikka.
Ne teki paskaa 90-luvulla ja sana levisi. Nyt kai on laatu parantunut, kun ei enää niin negatiivisia juttuja ole kuulunut.
Menetetty asiakas vaan on menetetty asiakas, vuosienkin päästä. Ei ole tarvetta enää ollut mennä sinne, kun halvemmallakin saa, ja taatusti hyvää jälkeä. Siitä paikasta vaan ei moni harrastelija tiedä, kun hän ei mainosta missään.
Revolver kirjoitti:Ihmettelen vain sitä kun tämäkin topic on ollut täällä pystyssä jo jonkin aikaa, ja siihen ei ole vastattu. Sitten kun kirjoittaa että minne kannen vei niin tulee että "paska paikka", miksi ei voi kommentoida tuota aikasemmin? Ei nyt vedeitä herneitä nenään mutta sanoinpa vaan :)
Ei herneitä. Mä en ainakaan aiemmin ole lukenut tätä aihetta. Muutaman kerran olen kesäkuun alun jälkeen käynyt koneella.
Vastaa Viestiin