Nappiin saatiin takajarrut uudella paineentasaajalla ja yksilö pyöriskelee hämeenlinnan korkeudella taas liikenteessä ihastuttamassa ja vihastuttamassa väkeä!!

T:Ville
Tanko ei ole mitenkään kiinnitetty siihen mäntään eikä se siis liikuta sitä mitenkään. Mäntä liikkuu nestepaineella jarrua painettaessa jos tanko antaa periksi. Tangon tarkoitus on siis estää mäntää liikkumasta, silloin kun auto on raskaasti kuormattu, eli silloin kun tarvitaan se täysi nestepaine.nappi-lada kirjoitti:Näyttää mun silmään että mäntä olisi aivan ylhäällä ja säätimen tanko lähtenyt irti hahlostaan,
Paineensäätimen alla näkyy tangon mentävä hahlo ja itse tanko on noin 10mm tätä alempana ihan hahlon kärkien välissä.. tangonhan on tarkoitus vetää mäntää alaspäin?
Eipä noita kannata korjailla, kun ovat niin halpojaPöyhöinKuusaalt kirjoitti:Tietenkin joku ostaa heti uuden rajoitusventtiilin ja se onkin oikein, mutta korjatakin sen voi. Iskarin poisotto helpottaa työskentelyä ja varsinkin jarruputkien kiinnittäminen säätimeen on iskarin ollessa paikoillaan aivan hemmetinmoinen ellei mahdoton saavutus.