Nykiminen
Nykiminen
Mulla on ollut nykiminen ongelmana -94 2105:ssa. Syyksi on osoittautunut kaasuttimen rungon vääntyminen, jolloin ilmaa tulee kaasarin ja imusarjan välistä. Alkaa nykimisellä ja kehittyy rusakon loikiksi kaikilla kierrosalueilla 'tasaisessa' ajossa. Kaasu pohjassa lähtee kuitenkin kuin NATO-ohjus. Uusi kaasutin maksaa 225€.
Olisi hyvä saada tähän riesaan ohjeita.
Re: Nykiminen
Avaa niitä kaasarin pultteja hiukan lisää ja kaasuttelet sitten aina poljin pohjassa. Mulla tuppaa noi pultit aukeileen, vaikka kuinka kiristelis. En oo ehtiny lukitettakaan hommailla, joten oon vaan tyytyny pieneen nykimiseen ja kiristelen sitten kun jaksan. Kiihtyvyys on kyllä tosiaan huippuluokkaa. Voihan sitä vaikka hioa sen kaasarin pohjan suoraks.Odessa kirjoitti:Mulla on ollut nykiminen ongelmana -94 2105:ssa. Syyksi on osoittautunut kaasuttimen rungon vääntyminen, jolloin ilmaa tulee kaasarin ja imusarjan välistä. Alkaa nykimisellä ja kehittyy rusakon loikiksi kaikilla kierrosalueilla 'tasaisessa' ajossa. Kaasu pohjassa lähtee kuitenkin kuin NATO-ohjus. Uusi kaasutin maksaa 225€.
Tuo kaasarimalli on ilmeisesti täysin susi, koska monttööri vaihtoi 01.10.03 uuden kapineen ja se on vääntynyt jo 7000km:n jälkeen -tietysti varaosa takuu oli menny jo umpeen.
Ei ole varmaan kukaan keksinyt mitään keinoa jäykistää kaasuttimen runkoa tai mitään virityksiä tiivisteisiin?
Mustanmeren helmi on jo niin kallis, ettei sitä raski polttaakaan.
Ei ole varmaan kukaan keksinyt mitään keinoa jäykistää kaasuttimen runkoa tai mitään virityksiä tiivisteisiin?
Mustanmeren helmi on jo niin kallis, ettei sitä raski polttaakaan.
- Lada-Jussi
hmm
onhan kiristetty varovaisen tasaisesti kiinnityspultit kiinni ettei siinä taivu, eikös se ole aika ohut se jalkalaippa?

Täytyypä muuten mittailla toi oma alkuperäis Asteekki. Siinä meinaan pyrki kaasarin kannen ruuvvit löystymään ajan saatossa. Kyllä tehoja löyty mutta sen katsastus ja tyhjäkäynti ei onnistunut.
Olisiko niin että noi naapurin pojan kaksi erillaista bakeliittilevyä olis se ratkaisu. No kohtahan se nähdään. Testi on menossa.
Olisiko niin että noi naapurin pojan kaksi erillaista bakeliittilevyä olis se ratkaisu. No kohtahan se nähdään. Testi on menossa.
Lada rules
Re: hmm
Mikähän mahtaisi olla momentti? Eurobooksin Lada-ohjekirjassa en huomannut mitään mainintoja. Kiristin lyhytvartisella lenkillä sellaiseen jämerään Kossupullon korkin tiukkuuteenLada-Jussi kirjoitti:onhan kiristetty varovaisen tasaisesti kiinnityspultit kiinni ettei siinä taivu, eikös se ole aika ohut se jalkalaippa?

Ladalla ajaminen on machoa.
Ladan omistaminen machokismia.
Skoda Favorit 1991 - Havelin kastanjetti
Ladan omistaminen machokismia.
Skoda Favorit 1991 - Havelin kastanjetti