Unkarilaista tiimityöskentelyä!

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
brundza tuning

Unkarilaista tiimityöskentelyä!

Viesti Kirjoittaja brundza tuning »

Kyllä unkarilaiset osaa! Video on ilmeisesti aivan lähiaikoina kuvattu unkarin rallikisasta. Autohan on Lada VFTS. http://www.kanditv.hu/dszaguld/daao/petho.wmv
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Hienosti loota vaihtuu kyllä, livenä hienomman näköistä :lol:

Mutta noissa laatikoissa on tuossa kardaanin kumissa tuollanen lisälaippa, mikäs sen merkitys on? Tiedän että monet sellasta käyttää, tare ei ole mulle vielä auennut...
Avatar
Kamaz
Viestit: 337
Liittynyt: 25.9.2003 22:04
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Kamaz »

En ole milloinkaan nähnyt yhtä pitkiä hylsyn jatkovarsia. Nuohan olivatainakin metrin mittaisia.
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Alkuperäisiä ladakorjaamon työkaluja...
tsenobiili
Viestit: 112
Liittynyt: 6.11.2003 15:34

Viesti Kirjoittaja tsenobiili »

Jankos kirjoitti:Hienosti loota vaihtuu kyllä, livenä hienomman näköistä :lol:

Mutta noissa laatikoissa on tuossa kardaanin kumissa tuollanen lisälaippa, mikäs sen merkitys on? Tiedän että monet sellasta käyttää, tare ei ole mulle vielä auennut...
No se lisälaippa on sitävarten et jos se kuminivel menee paskaks niin kartaani ei putoo pois pelista. kolinaa ja valjää siinä tietyst riittää,mut pystyy vielä nilkuttamaan maaliin asti.Vähän samanlainen ratkaisu on esim. Taunuksen ohjausakselin alapäässä olevan rättinivelen ympärillä. 8)
Se ei skulaa joka skagaa
Vastaa Viestiin