Nyt pitäisi kai selvittää, että mikä siinä on kun yllättävän monella ei suostu lämmitin puhaltamaan kylmää ilmaa laisinkaan.
Mulla toimi hanan vaihdon jälkeen hyvin pienen hetken tuo viileä ilma ja nykyään taas on kuuma. Eli, onko hana paskana vai mikä siinä on?
Voisiko ongelma mahdollisesti johtua siitä, että hana onkin lämmitinkennon ulosmenopuolella? Siten pienikin vuoto hanassa tai jopa kennossa aiheuttaisi sen, että kennoon tulisi uutta lämmintä vettä jatkuvasti.
Vai onko tässä ajatuksessa mitään järkeä. Ja jos ei niin mikä sitten mättää?
Kesän sateethan tämän aiheuttaa, kun pitäisi puhaltaa huurut tuulilasista silti itse paistumatta.
Sisällä kuuma tai erittäin kuuma
Sisällä kuuma tai erittäin kuuma
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Re: Sisällä kuuma tai erittäin kuuma
Niin no... Itse veikkaisin että vika on vaijerin kiinnityksessä vipujen takana olevassa muovissa. Eli muovi olisi lohennut ja vaijeri ei liikkuisi vaikka vipua kääntää (vaijeri liikkuu "'kuorineen")... Tosin jos hanasta "manuaalisesti" käyttää niin silloin vika ei voi olla vaijerin kiinnityksessä...Misha kirjoitti:Nyt pitäisi kai selvittää, että mikä siinä on kun yllättävän monella ei suostu lämmitin puhaltamaan kylmää ilmaa laisinkaan.
Mulla toimi hanan vaihdon jälkeen hyvin pienen hetken tuo viileä ilma ja nykyään taas on kuuma. Eli, onko hana paskana vai mikä siinä on?
Voisiko ongelma mahdollisesti johtua siitä, että hana onkin lämmitinkennon ulosmenopuolella? Siten pienikin vuoto hanassa tai jopa kennossa aiheuttaisi sen, että kennoon tulisi uutta lämmintä vettä jatkuvasti.
Vai onko tässä ajatuksessa mitään järkeä. Ja jos ei niin mikä sitten mättää?
Kesän sateethan tämän aiheuttaa, kun pitäisi puhaltaa huurut tuulilasista silti itse paistumatta.
On noita hanoja tullu vaihdettua kolmen vuoden ladailun aikana joka vuosi. Kenno on aina kuuma oli hana kiinni tai auki. Voisikohan syy olla siinä, että lämpö johtuu paluu putkesta. Kennohan on täynnä nestettä eikä paluu puolella ole sulkuja. Teoria se on tämäkin. Esim. velipojan mersussa sulkeutuu meno ja paluu samalla ja ilma on viilempää.
Ite laittelin U-mutkan kuparista kesäksi konehuoneeseen ni ei ole turhan lämmin ajella.
Ite laittelin U-mutkan kuparista kesäksi konehuoneeseen ni ei ole turhan lämmin ajella.
Järkevintähän olis asentaa pallohana sen ladan paskan hanan tilalle, joku kun alkaisi näitä sarjoja valmistamaan, niin myynti ois taattu, ainakin joksikinaikaa.meggeri kirjoitti:Teoria se on tämäkin. Esim. velipojan mersussa sulkeutuu meno ja paluu samalla ja ilma on viilempää.
Ite laittelin U-mutkan kuparista kesäksi konehuoneeseen ni ei ole turhan lämmin ajella.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!