elikkä. kaariahan joutuu leikkaamaan? mutta onko aivan pakko? ei ihan viittis leikellä noi hyvää peltiä, mutta reijjäthä saa aina piiloon eli onko IHAN pakko leikellä
riippuu onko levikkeiden ideana levittää koteloita isoja pyöriä varten. vaiko vain tuninkia varten. se on kyllä typerän näkönen levikkeillä ja jollain 165 leveillä pitsa leikkureilla..
ei ole pakko kun kuolla.
ostat jotkut käännetyt pellivanteet niin tulee hienon näkönenkin
kyllä se hyvä olis leikata mutta ehkei ihan pakko (kyllä ne aikanaan siitä syöpyy pois )
mallaa paikolleen ja kahto ite miltä näyttää, ihan oman maun mukaan
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
START kirjoitti:ei ole pakko kun kuolla.
ostat jotkut käännetyt pellivanteet niin tulee hienon näkönenkin
kyllä se hyvä olis leikata mutta ehkei ihan pakko (kyllä ne aikanaan siitä syöpyy pois )
mallaa paikolleen ja kahto ite miltä näyttää, ihan oman maun mukaan
pitää viikonloppuna ruveta mallaileen jeesusteipin kansa
Jos ei halua leikellä niin voipi unohtaa koko levikkeet samantien.
Tai mikä ettei jos meinaa räpeltää jonkun peltoauton.
Vanha lokarin reuna näkyy levikkeen alta ainakin omaan silmään törkeästi.
Turha laittaa levikkeitä jos ei ole leveitä/ulospäin tuovia vanteitakaan,tulee vaan typerän näköinen vehje.
Ei se voi olla vaikeata hitsata takapäähän sitä soiroa,kun tekee kerran kunnolla ei kaduta myöhemmin.
ja jos ei löydä levittäviä vanteita, niin koneistaa/koneistuttaa jotkut kunnon "speisserit" tommonen parikin tuumaa kun laittaa levike palaa väliin niin rupee oleen renkaatkin sopivasti ulkona
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
kaaret pois vaan jos ne on vielä hyvät, niin niitä voi käyttää toisessa autossa korjauspelteinä ja jos tässä makutuomaria tarvitaan, niin voin yhtyä ajatukseen että orkkisrenkailla ja levikkeillä tulee varsin hupaisan näköistä eli levikkeet turhia silloin.
mutta vfts asennukseen tarvii paljon muutakin kuin levikkeet moottorin tuunauksesta korin tuunaukseen, alustaan...
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Ja vfts levikkeet on ei ole mitään tuninkia ja ovat tuning autossa rumat. Ralliautoon ne sopii mutta kadulle, voi jeesus! Etenkin jos niistä ei ole edes mitään HYÖTYÄ ja syytä niitä käyttää!
Tai voihan se olla ihan söpö polonez lookki että laittaa vfts levikkeet ja 155 renkaat samaran vanteilla!!!!!!!!!!!!!!!!!
pulla-uazissa on kans vakiona aika kapee raideleveys verrattuna korin leveyteen, mua ainakin aina hirvittää, että koska se kaatuu, mutta hyvin menee kuitenkin. mitä jos laittais sellaseen vfts:n
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
juu niinkuin tuolla sanottiin niin törösti näkyvät vanhat kaaret alta... ja ei tarvii kuin pari talvea ajaa niin vanhat kaaret kokevat luontasen häviön erään kaverin nappiksella tämäkin on todistettu, kerää hieman paskaa väliin
ja nuo taka levikkeet ovat sen verta pitkät jotta näkyy vanha kaari todella törkeästi jollei lyhentele.
itse tuli tehtyä nuo aikanaan turhan nopeasti... takakaaria olisi tarkoitus vielä hieman isontaa ja eteen jo hitsasinkin pellin jottei kura pääse lokarin ja korin väliin... ainakaan enään
joo no antaapi olla laitto.. täytyy pitää nuo levikkeet jos ostan joskus jonku peltoauton ni siihen väkerrellä... pijän nuo alut alla ja jottain kivaa keksin kesäksi