Nivaan laakerit

Nelivetoiset Lada Niva ja 4x4 mallisto
Jokari

Re: Nivaan laakerit

Viesti Kirjoittaja Jokari »

audiq kirjoitti:....
Eroja toki on, enhän sitä ole kiistänyt. Omalla kohdalla vaan Motonet on osoittautunut useasti paljon halvemmaksi. Lisäksi diggaan Motoneteissa siitä että pikkunippeliä yms. krääsää saa itse rauhassa etsiskellä ja ihmetellä eikä kukaan tule viereen toljottamaan ja kyselemään tyhmiä...

Eihän näissä nykyajan karvanoppaputiikeissa tunneta aina edes 4-napaista sulkevaa relettä, ja jos tunnetaan niin se on tilaustavaraa ja hinta luokkaa kympin. Siksi olenkin ostellut niitä paikallisesta Robinhoodista hintaan 2,75 €/kpl :lol:

Ja hyvin sykkii Volkkari Motonetin tulpanjohdoilla :D Tiedän kyllä että tietyt VAGin tuotteet on pirun kranttuja noista johdoista eikä niihin saisi laittaakaan ihan mitä tahansa johtoja...
Viimeksi muokannut Jokari, 5.3.2008 0:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
PECTOPAH MECTA HOMEP
Viesti:

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja PECTOPAH MECTA HOMEP »

audiq kirjoitti:
bizar kirjoitti:...jostain täältä lueskelin että osa motonetin osista on ainaki aikas huonoja niinku pallonivet jotka tilasin sieltä..
Jos sä tilaat Motonetistä halvat Italialaiset nivelet, niin sä saat sieltä semmoiset. Mä laitoin Saksalaiset ja ne kestää hyvin.
Laitoin Toyotaan jakohihnan aikoinaan. Bilteman hihna + laakerit olivat saman hintaisia kuin Motonetin. Bilteman vehkeet olivat kiinalaisia, motonetin japseja. Päätin siis ostaa motonetistä.
audiq

Viesti Kirjoittaja audiq »

Jokari kirjoitti: Eihän näissä nykyajan karvanoppaputiikeissa tunneta aina edes 4-napaista sulkevaa relettä, ja jos tunnetaan niin se on tilaustavaraa ja hinta luokkaa kympin. Siksi olenkin ostellut niitä paikallisesta Robinhoodista hintaan 2,75 €/kpl :lol:
Sitä varten mä olin siellä Auto-Dinissä, kun olivat myyneet kaverille Motonetissa väärät releet. :lol: Se ei oikein itse tiennyt, että mikä on vaihtorele, mutta ei näköjään tiennyt Motonetin myyjäkään kun myi väärän viisinapaisen.
Jokari kirjoitti:Ja hyvin sykkii Volkkari Motonetin tulpanjohdoilla :D (Tiedän kyllä että tietyt VAGin tuotteet on pirun kranttuja noista johdoista eikä niihin saisi laittaakaan ihan mitä tahansa johtoja)
Niin ne sanoo. Kahteen Audiin laitoin tavalliset, mutta laadukkaat ja tässä kolmannessa oli tavalliset, mutta ei niin laadukkaat ja siinä oli kyllä havaittavissa nykimistä, jotka johtui tulpanjohdoista.
Vanhatkin johdot näyttivät kyllä ihan tuoreille, mutta eivät vain toimineet.
Mä luulen, että noissa riittäisi laadukkaat normi-johdot, mutta toisaalta maksavat nekin, että samalla hommaa tuon Bremin sarjan, kun ei niitä kovin usein tarvitse vaihtaa.

Hinnoista vielä, niin tuo mun käyttämä paikallinen on selkeästi halvempi kuin vieressä oleva liike. Lisäksi saattaa vaikuttaa asiaan, että mun vanhassa autossa oli niiden mainos konepellissä. Oli vanha autosuunnitusauto ja olivat sponssanneet sitä.
Vieläkin saan joka vuosi kalenterin talliin heiltä. :D
START
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja START »

mulla ainakin menee sormi suuhun kun rupee ehtiin jostain motonetistä ite jotain. hyllyä riittää silmän kantamattomiin niin koita siitä jotain pyörän laakeria ehtiä :shock:
mutta esim. paikallisessa liikkeessä ovat heti kysymassä mitä tarviit ja käyvät ehtimässä
ja sitäpaitsi paikallisessa on hyviä tyyppejä myymässä eikä mitään idiootteja jotka kysyy tyhmiä kysymyksiä
palvelu maksaa...
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

No tottakai kaikki autovaraosat on tiskin takana ja pyytämällä saa, samalla tavalla kuin missä tahansa varaosaliikkeessä :shock:
Ei niin tosissaan kannata taas ottaa :lol:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Vastaa Viestiin