Samaran ratti
Samaran ratti
Aloin vaihtamaan tuosta vanhemmasta rallirattia tähän uuteen, mutta eihän tästä uudemman mallin ratista lähdekään se äänimerkin painikeläpyskä vain vetämällä niinkuin siitä vanhemmasta. Melkoisen kovaa lengotin meisselilläkin, mutta lienee siinä joku kiinnityssysteemi. Kuks neuvoisi?
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Samaran ratti
Oliskohan tämän mallinen ratti
- siinä pitäisi se "koristelista" ensin irrottaa ja sen alla näyttäisi olevan jotkut ruuvit.



Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Re: Samaran ratti
Sieltähän se apu taas tuli. Tuota listahommaa minäkin vähän epäilin, kun ei missään muualla näyttänyt olevan mitään ruuveja.
Mikähän tuo vasarointivaihe mahtaa olla? Liekö mutterin lukitus?
Vielä siitä rintapellin läpiviennistä. Onko se siellä aivan alhaalla repsikan puolella?
Mikähän tuo vasarointivaihe mahtaa olla? Liekö mutterin lukitus?
Vielä siitä rintapellin läpiviennistä. Onko se siellä aivan alhaalla repsikan puolella?
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Samaran ratti
En tota vasarointivaihetta oikein ymmärtänyt mutta käsittääkseni se koski "tiukassa olevaa rattia" tjsp, jota sitten vasaroidaan jonkun "pehmeän metallikappaleen" avulla.
Se läpivientireikä on siinä "puolessa välissä" apparin puolella rintapeltiä. Siis jos se nyt on jollain muullakin kuin itsellä -näyttää ainakin tehtaan jäljiltä olevalta reiältä. Piuha tuli siitä kyllä aika sopivalta korkeudelta apparin jalkatilaan.
Se läpivientireikä on siinä "puolessa välissä" apparin puolella rintapeltiä. Siis jos se nyt on jollain muullakin kuin itsellä -näyttää ainakin tehtaan jäljiltä olevalta reiältä. Piuha tuli siitä kyllä aika sopivalta korkeudelta apparin jalkatilaan.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- Samara87/88
- Viestit: 1006
- Liittynyt: 7.10.2006 14:33
- Paikkakunta: vesi
Re: Samaran ratti
samarai kirjoitti:En tota vasarointivaihetta oikein ymmärtänyt mutta käsittääkseni se koski "tiukassa olevaa rattia" tjsp, jota sitten vasaroidaan jonkun "pehmeän metallikappaleen" avulla.
Se läpivientireikä on siinä "puolessa välissä" apparin puolella rintapeltiä. Siis jos se nyt on jollain muullakin kuin itsellä -näyttää ainakin tehtaan jäljiltä olevalta reiältä. Piuha tuli siitä kyllä aika sopivalta korkeudelta apparin jalkatilaan.
siitä reijästä on vedelty parin peukalon paksuudelta kaapelia


kannattaa tökätä vaikka ruuvimeisseli, johon teipattu vetolanka, läpi sit on helppo vetää paksumpaaki lootua..
mut kyllähän sähkömiehet tietää neuvomatta

Chevrolet Cavalier Z24 3.1 V6 Convertible 93"
Chevrolet Starcraft 6.5TD 98"
Honda CRV 01"
Supo 62" Mopo
Chevrolet Starcraft 6.5TD 98"
Honda CRV 01"
Supo 62" Mopo