öjynmäärän varoitusvalo
öjynmäärän varoitusvalo
rupes vilkuttelemaan tuota valoa, öjlyä on paineet myös. missäpäin se anturi on ja moniko napanen. pitääkö anturi vaihtaa vai putsaillaanko vaan
Re: öjynmäärän varoitusvalo
jaasu kirjoitti:mikä auto?? takapotku lada?
ööö sorry unohtu

eli 110 larva
Itse veikkaisin nelivetoa.jaasu kirjoitti:mikä auto?? takapotku lada?
Kun bemariin ostaa osia, se on ku laittas rahaa pankkiin.
- Teemu Kankaanpää
Mäpä oon viksu ja luen ylempää: 110 Larva.
veikkaa mitä veikkaat. oha seki nimittäi niva.BME316 kirjoitti:Itse veikkaisin nelivetoa.jaasu kirjoitti:mikä auto?? takapotku lada?
näin voi käydä
ööö sorry unohtu
autoton.. vielä
anturi on muistaakseni siinä suodattimen yläpuolella, kannattaa ensin puhdistaa liitin.
- Lada-Jussi
ehkä telaketjuvetoinen tai jotain, mut siis mitä väliii, onko taka-/nelivedon ja etuvedon öljymäärän varoitusvalossa suuri ero? on, kun ensin mainituissa sitä ei oleBME316 kirjoitti:Itse veikkaisin nelivetoa.jaasu kirjoitti:mikä auto?? takapotku lada?

Mullakin oikutteli tuo öljyvalo satakympissä aikoinaan, katsoin että öljyä on ja ajelin. Loppui sitten itsekseen tuo varoitusvalon palaminen.
warre 353w sedan,
pressa kirjoitti:anturi on muistaakseni siinä suodattimen yläpuolella, kannattaa ensin puhdistaa liitin.
täytyypä tutkailla, ainakii suodattimen alapuolella on semmonen yksinapanen anturi liekkö se vai mikä se oli TÄ

Ainakin 16 venttiilisessä se on lähellä öljynsuodatinta. eikä siinä lähettyvillä ole muita antureita kuin ehkä kampiakselin asennontunnistin. Jos avaat mutterin siitä liittimen ympäriltä, saa koko oljymäärävaroitusvalohässäkän kohoineen ujuteltua ulos reijästään.
Kalusto:
- Lada 111 stw 16V vm.2000 Bosch M1.5.4 ruiskulla, Valmet 20 BP vm.1962,
Solifer SM mopo vm.1975?
Samarassa se on öljynsuodattimen lähellä moottorin keskiosassa.
Anturi on aika huteraa tekoa jot pieni herkistely voi auttaa toimintaa. Varsinkin sen pääty on herkkä irtoamaan, ja tuntuu silloin toimivan huonommin.
Anturi on aika huteraa tekoa jot pieni herkistely voi auttaa toimintaa. Varsinkin sen pääty on herkkä irtoamaan, ja tuntuu silloin toimivan huonommin.