Mitä muutoksia vm. 88-89?

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
nivailija

Mitä muutoksia vm. 88-89?

Viesti Kirjoittaja nivailija »

Minkälaisia muutoksia siis Pappa-Ladassa (1200L), tuli vuodeksi 1989?
Vai tuliko mitään?
Näin meinaan semmoisen pappiksen, jossa oli erilaiset saappi tyyliset penkit, ilmeisesti plyyshiä???, kuin minun vm. 88 nappiksessa... Onkohan se uudempi malli?
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
Lada-Jussi

hmm

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

viimeisten nappisten myyntiä varmaan vauhditettiin noilla Saab mallisilla penkeillä, niitä on osassa 88-89 mallisia autoja.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Mosse-Aksu

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Oliko ne istuimet plyyshiä vai oliko siinä sellaiset istuinsuojat. Itse ostin Konelasta vuonna -92 uuteen 1500 s:ään juuri sellaiset Saabin kankaasta tehdyt.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Lada-Jussi

jeps

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

ihan plyysiverhoillut oli, tai ainakin jotain muuta hienompaa kangasta
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Jusu

Viesti Kirjoittaja Jusu »

Olen nähnyt myös sellaisen 1200L:n jossa vastaavat penkit oli vaalean siniset raidalliset (?) ja myös ovipahvit oli samalla kankaalla verhoillut.

Omassa -89 L:ssäni oli myös tuollaiset penkit (vaaleanvihreät) ja mielestäni ne oli tukevammin topattu kuin nuo alkuperäiset ruskeat neuvostopenkit.
Vastaa Viestiin