Tervehdykset toivottelen.
Ilmiö johtuu suurella todennäköisyydellä siitä, että bendixinhaarukka on puolikierrosta väärinpäin, siis etupuoli on takana päin. On tapahtunut vastaavanlaisia työtapaturmia ennenkin.
1700i Pari pikkuvikaa.
Re: 1700i Pari pikkuvikaa.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet 

Starttia ei ole purettu koskaan. Se vain rupesi yhtä-äkkiä tekemään tuota. 

Tervehdykset toivottelen.
No, se ei sitten se neuvo auttanut. Seuraava olisi selainen, että jos solenoidin palautusjousi on mennyt pokki ja jousenpäät jotenkin kanittavat menemällä väliin. Et ole vielä purkanut starttia, vaan saattaapi olla startin purku ja korjaus edessä. Solenoidin taisi saada jotenkin mutkiteltua yksinkin pois, mutta sanoisin koko startin irroituksen olevan asiallisin toimenpide.
No, se ei sitten se neuvo auttanut. Seuraava olisi selainen, että jos solenoidin palautusjousi on mennyt pokki ja jousenpäät jotenkin kanittavat menemällä väliin. Et ole vielä purkanut starttia, vaan saattaapi olla startin purku ja korjaus edessä. Solenoidin taisi saada jotenkin mutkiteltua yksinkin pois, mutta sanoisin koko startin irroituksen olevan asiallisin toimenpide.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet 

Juu täytyypi startti purkaa samalla kun vaihtaa pakoputken tiivisteen. Tuota jousta olen itsekkin vähän epäillyt. Täytyy koittaa katsoa että bendixinhaarukka menee oikein.
Muuten kyllä olen ollut tyytyväinen ladaan, vaikka onkin vähän tämmönen nuori kolli antanut kaasua. Mutta Nuoruuden autohuumaan tekisi mieli vaihtaa boxeriin ja nelivetoon (subaru) , eihän siinä mitään järkeä ole, onhan nivakin keksitty
Mutta ensi kesään pöristellään ladalla
Kaverit kyselevät että onko tullut gti lanceria ikävä, mutta ihan rehellisesti voin sanoa että ei ole tullut, lada istuu mun käteen paremmin
Kenties näin käy subarunkin kanssa.
Muuten kyllä olen ollut tyytyväinen ladaan, vaikka onkin vähän tämmönen nuori kolli antanut kaasua. Mutta Nuoruuden autohuumaan tekisi mieli vaihtaa boxeriin ja nelivetoon (subaru) , eihän siinä mitään järkeä ole, onhan nivakin keksitty

Kaverit kyselevät että onko tullut gti lanceria ikävä, mutta ihan rehellisesti voin sanoa että ei ole tullut, lada istuu mun käteen paremmin

Eihän nyt etuvetoa pidäkkään ikävöidä...Mr. nobody kirjoitti: Kaverit kyselevät että onko tullut gti lanceria ikävä, mutta ihan rehellisesti voin sanoa että ei ole tullut, lada istuu mun käteen paremminKenties näin käy subarunkin kanssa.

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Kannattaa olla varuillaan... kun ostat sen ensimmäisen nelikko subarun, niin paluuta ei oleMr. nobody kirjoitti:Juu täytyypi startti purkaa samalla kun vaihtaa pakoputken tiivisteen. Tuota jousta olen itsekkin vähän epäillyt. Täytyy koittaa katsoa että bendixinhaarukka menee oikein.
Muuten kyllä olen ollut tyytyväinen ladaan, vaikka onkin vähän tämmönen nuori kolli antanut kaasua. Mutta Nuoruuden autohuumaan tekisi mieli vaihtaa boxeriin ja nelivetoon (subaru) , eihän siinä mitään järkeä ole, onhan nivakin keksittyMutta ensi kesään pöristellään ladalla
![]()
Kaverit kyselevät että onko tullut gti lanceria ikävä, mutta ihan rehellisesti voin sanoa että ei ole tullut, lada istuu mun käteen paremminKenties näin käy subarunkin kanssa.

Varsinkin, jos ostat jatkuvanelivetoisen (esim. legacy, imppu...).
Lada on kiva hauskanpito auto, mutta ei se kyllä käyttiksenä tule lähellekään esim. meikäläisen 2.2 4WD lekaa

1600SL "Jallulada" - kovassa ajossa \o/
Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm
Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm
Kyllä etuvedollakin lähti nättiä luisua, mutta ei kylläkään niin pitkää 
Toivottavasti ei tarvi katua jos tommonen subaru nyt ilmestyy

Toivottavasti ei tarvi katua jos tommonen subaru nyt ilmestyy