Kiitokset ohjeistuksista, seuraavat tarkastukset tehty
1. Tulpat ja tulpanjohdot on tarkistettu.
En tiedä kuvittelinko, mutta tuntui ettei johtoja oltu murjottu kunnolla kiinni tulppiin. Lisäksi 2 pytyn johdon kuoressa oli pieni repeämä. Korjasin sen teipillä.
2. Alipaineletkut tarkistettu.
- ilmanputsarin vasemmalta puolelta lähtevässä letkussa oli pieni halkeama. Ei tosin ainakaan taskulampunvalossa paistanut päivä läpi.
Lyhennin letkua kuitenkin parisenttiä joten nyt on ehjä. Letkun toinenpää menee öljytikun viereen.
- Kaasarin alta lähtevä ja öljytikunkantaan tuleva (huohotinputki?) on löysästi kiinni kaasarin päästä. Siinä ei ole klemmaria. Tuo täytyy laittaa kunnolla kiinni kunhan saan ilmanputsarin irti.
3. Ilmanputsarin irroitus?

En pääsyt kunnolla käsiksi kaasarilta lähteviin letkuihin enkä imu- ja pakosarjaan, koska en saanut ilmanputsarin "pohjaa" irti. Kaasarin päällä on 2 kpl 13mm muttereita jotka on todella tiukasti kiinni. Ladan omat kiintoavaimet rupesivat pyöristämään mutterien kantoja joten en yrittänyt avata väkisin. Pitääkö ne irrottaa?
4. Chek engine ei ole palanut missään välissä.
5. Tuntuis että käynti parani vähän näillä toimenpiteillä. Aikaisemmin kiihtyvyys hyytyi noin 2500 - 3000 kierroksen kohdalla. Nyt tuntuis vetävän ihan tasaisesti.
6. Joutokäynti kylmänä 1000 kierrosta, lämpimänä 800
Seuraavaksi ajattelin mennä mittauttamaan päästöt. Jos eivät ole kunnossa niin tarkistettava puristukset mahdollisen venttiilivian selvittämiseksi.