taas nykimistä

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
evo2

taas nykimistä

Viesti Kirjoittaja evo2 »

jo jonkin aikaa lataani on vaivannut nykiminen kun vedättää isolla vaihteella alhaisilta kierroksilta. ihan kuin yksi pytty ei sytyttäisi.

nykiminen loppuu kun kierrokset nousee. tasasta nopeutta pääsee nykimättä. nykiminen on terävää ja johtuu sytytyksestä, eikä kaasarista.

vaihettuja osia:

kärjet,virranjakajankansi,tulpat,tulpanjohdot,puola,pyörrin.

juhannuksena kokeiltiin suurentaa kärkien kärkiväliä ja sytytystä säätämällä aikaisemmalle ja kas nykiminen loppui.mistä johtuu?? sytytys on nyt perusennakkona noin 20astetta eyk ja alipaine säädin kiinni.

onks muilla tälläisiä kokemuksia?
Jankos

Viesti Kirjoittaja Jankos »

alipainesäätöinen jakaja? Kärkisillan laakeri väljä? Joskus toimii ok isommilla kierroksilla kun ei ehdi värähtelemään tahdissa...
evo2

milläs mä sen väljyyden totean? kyl mä sitäkin oon koittanut kattoo mut ei siinä mitää väljää oo tuntunut.
Jankos

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Koita heiluttaa sitä ylös alas suuntaan eli kärkien kiinteästä osasta kiinni ja heiluttamaan. Tuo välyksen suurentaminen kun viittaa nimenomaan tuohon.
evo2

täytyy tutkia illalla välyksiä.

toinen kysymys olisi että kun katsoo sytkän lampulla ykkösestä ja nelosesta niin eroa on 8 astetta!!!!'

onko jakajan kärkiä avaavat nokat koneistettu pieleen vai mistä tämä johtuu??
Vastaa Viestiin