Jollekin tuo varmaankaan ei käy, mutta miksi juuri tuolloin:
- Minulla on aikaa järjestää
- Renault on osakkaana, jotta varmasti pääsemme näkemään takavetoisten tuotantolinjan, on paras mennä sinne pikimmin. Takavetoisia ei varmaankaan valmisteta ikuisesti.
- Kesällä on varmasti lämmintä

- Se on siellä!
Alustava aikataulu:
Lähtö 07.07 alkavalla viikolla; maanantai tai tiistai.
1 pv Pietariin
3 pv Toljattiin
2 pv Toljatissa
1(2) pv Moskovaan
1 pv Moskovassa
1 pv Pietariin
...loppu omaehtoista toimintaa
noin yhteensä puolitoista viikkoa.
Kunhan osallistujat ovat selvillä varailen riittävän määrän hotellihuoneita matkan varrelta. Kahden hengen hotellihuone ehkä keskimäärin 50 euroa/yö. Tämän kun varaa niin pitäisi noin riittää. Pietari, Toljatti ja Moskova eivät ole edullisimpia paikkoja Venäjällä. Kaikista halvimpiin hotelleihin en tomumajaani vie.
Kerho ei ole matkanjärjestäjä eikä allekirjoittanut, joten reissu on kuten ennenkin yhdessä, mutta omalla vastuulla.
Mitä tarvitset matkalle:
- Lada; EHDOTTOMASTI!

- Passi, viisumi ja liikennevakuutus Venäjälle. Hankit itse.
- Kaksi ajokortillista autoon (suositus)
- Reipasta mieltä
- PMR puhelin mukaan joka autoon
Matkaan voi lähteä myös katalysaattoriautolla, lyijytöntä saa joka puolelta Venäjän osaa missä liikumme.
Osa päivistä on ajopäiviä, ryyppyreissua tästä ei tule, olen huonoa seuraa sellaiseen.
Tarkemmat tarkennukset matkaan liittyen vuoden 2008 ensimmäisessä Pravdassa. Ei juuri ilmestyvässä joulunumerossa.
Ilmoittautua voi jo kerhon sähköpostiin, se löytyy Pravdasta sivulla kolme. Mieti kuitenkin ilmoittautuminen melko varmaksi, on ikävä sortata osallistuja listaa "edestakaisin". Varsinaista kattoa osallistujamäärälle ei ole.