audiq kirjoitti:
Ryssän autossa nyt yleensä on ryssän kaasari ja Lada käy sillä laihalla ja 95E:llä ongelmat korostuvat. Ei ne isommat suuttimet silti pelkästään auta, jokainen kone tykkää 98:sta enemmäin kuin 95:sta, sen pitäisi olla ihan selviö.
No selviö ja selviö, en ota kantaa siihen mistä kone tykkää ja mistä ei, mut jeesuksenaikainen matalapuristeinen motti ei mitään ysikaseja kaipaa. Vireemmät vehkeet sitten erikseen. Tietysti jos rahapussi pakottaa housuntaskussa, niin sitten ostelee vaan sitä ysikasia jos siitä kokee jotain hyötyvänsä.
Kerroin vaan omia kokemuksiani, itse olen ajellut Ladalla ysivitosella, ysikasilla ja jopa V-powerilla, minkään näköisiä eroja en ole huomannu YHTÄÄN MISSÄÄN.
Vanhalla ryssänkaasarilla sai kyllä ysikasilla jälkikäynnit vähenemään mut siinäpä sekin hyöty. Nykyisellä karburaattorilla ei ole vielä kertaakaan käynyt jälkikäyntiä, oli bensa mitä tahansa.
audiq kirjoitti:Ja kukas se täällä olikaan vaihtanut Weberin ryssän tillalle, kun ei saa ryssäläistä toimimaan.

Ei viiti hakata päätä seinään loputtomasti...
audiq kirjoitti:
Nytkyttelemätön länsiautokaan ei tykkää 95:sta, ettei se pelkästään ole polttoainejärjestelmästä kiinni, eikä varsinkaan puristuksista.
Ehkä sulle vielä joskus aukeaa tuo 98:n idea tai sitten ei.
Tuskin aukeaa. Laittelen normiautoihin sitä bensaa mitä ohjekirja sanoo ja sillä sipuli.