Matin Rengas
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
pinnotetut
Ei ne pinnotetut renkaat välttämättä ja automaattisesti ole huonot. Oon moneenkin halpaan autoon ostanut pinnoitetut renkaat, mm. Fiat Unoon, Saab 96:een, ja BMW 1502:een ja kyllä ne renkaat on toimineet ihan odotetulla tavalla. Ladassa oli ostettaessa Virolaiset pinnoitetut talvirenkaat. Niissä pito oli lumessa ja jäällä todella surkea, mutta pitävällä alustalla ei niidenkään ajo-ominaisuuksissa mitään suurta vikaa ollut. Pinnoitetut renkaat on myös ekologisesti ajatellen harkitsemisen arvoinen ratkaisu, sillä antaahan se rengasrungolla uuden elämän ja jätettä tulee vähemmän.
Morris Minor -54
VW 1300 -73
MB 200D -83
Isuzu Bighorn 3.1 TD -93
Vespa PX200 -08
Piaggio Fly150 -09
Kawasaki KLR650 -09
VW 1300 -73
MB 200D -83
Isuzu Bighorn 3.1 TD -93
Vespa PX200 -08
Piaggio Fly150 -09
Kawasaki KLR650 -09
Kenen mielestä noita pinnotettuja kannattaa edes ostaa??????
Ne hän on jo kerra ajettu loppuun niin ei oo mikään ihme jos kudokset pettää!!! Niin ja yleensä niissä on pysty/sivu heittoa joten itse en ainakaan sorru noihin!!!!
Ne hän on jo kerra ajettu loppuun niin ei oo mikään ihme jos kudokset pettää!!! Niin ja yleensä niissä on pysty/sivu heittoa joten itse en ainakaan sorru noihin!!!!
Nyt:Lada 112 1.5i -02~Mazda 121 -91~Mazda MPV 2.0i -00~Exät-->~Lada 2101 JM~Volvo V40 1.9TD -98~VW Jetta -91~Lada 2105 1.5 -95 ~Suzuki Baleno 4WD -01 ~Mitsu Colt -92~Lada 112 1.5i 16V -03 ~Suzuki Swift 1.3i -01 ~Lada 2107 1500 -88 "PMR"~
-
Hain minäkin kerran tuolta Matin renkaasta pinnoitetut ja samalla tavalla sanoi kuin edellisissä ettei kannata ottaa niitä ns. halvimpia niin otin ne kalliimmat ja kesti noin vuoden kunnes yhdestä renkaasta lähti sisäpuolelta ne kudokset paskaks! oli ne vielä surkeet muutenkin ajaa kun oli ne rungot eri merkkisiäkin ja se säästö pinoittamattomiin oli vielä suht minimaalinen.En osta pinnoitettuja toista kertaa.Nyt saa noita pinnoittamattomia kesäkumeja 200€ alle laitettuna.Vielä noista käytetyistä vaikkakin niissä olis vielä kulutuspintaa niin yleensä renkaille annetaan käyttö ikä n. 5v nekin katsos vanhenee varastossakin.
- Mosse-Aksu
Todella hyvä keskustelu. Huomaa, miten paljon mielipiteet eroavat kunkin kokemuksista johtuen. Tämä on juuri yksi tällaisten foorumien hyvä puoli, että monet erilaiset kokemukset tulevat muidenkin tietoon.
Itse olen vuosien varrella tullut siihen tulokseen, että jos firmassa koosta riippumatta on huono henki, ei siellä kannata asioida. Joko työ tai itse tuote tai molemmat ovat kehnot.
Olen yhtä poikkeusta lukuun ottamatta ostanut niitä renkaita, jotka pärjäävät testeissä hyvin. Muutaman vuoden takaisilla pääkalloliukkailla Lada 111 ja Nokian nastarenkaat on siihen astisista kokemuksista paras yhdistelmä, millä olin ajanut. Mutta hyväkin rengas vanhenee vähänkin ajettuna. Kumi kovettuu ja hapettuu. Tämän sain kokea omakohtaisesti kevättalvella kanttiLadallani, jossa oli alla neljätoista vuotta vanhat nokialaiset. Sivuttaispitoa ei ollut juuri lainkaan.
Kyllä pinnatuillakin renkailla lienee jonkinlainen laadunvalvonta, ainakin teoriassa. Rungoiksi kelpaavat vain tietynmerkkiset renkaat, joita ei ole aiemmin pinnattu. Nykyisten leveiden renkaiden ja matalan profiilin renkaiden rungot kyllä varmaankin joutuvat aika koville ja kunnollisen rungon löytyminen voi olla vaikeaa. Pinnoituksen kuviointi ei tietenkään vastaa aivan viimeistä tietämystä. Minulla on kerran ollut yhdet pinnoitetut talvirenkaat ja kyllä ne kestävyydeltäänkin olivat ihan hintansa väärtit. Siltikään en lämpene uudestaan sille ajatukselle. Nimittäin siinä vaiheessa, kun renkaasta tulee selviytymisväline, on ominaisuuksilla väliä.
Silti on ekoligisesti hyvä, että pinnoitetuillekin riittää käyttäjiä. Toivottavasti vaan sillä alalla huijarit eivät pääse toimimaan.
Itse olen vuosien varrella tullut siihen tulokseen, että jos firmassa koosta riippumatta on huono henki, ei siellä kannata asioida. Joko työ tai itse tuote tai molemmat ovat kehnot.
Olen yhtä poikkeusta lukuun ottamatta ostanut niitä renkaita, jotka pärjäävät testeissä hyvin. Muutaman vuoden takaisilla pääkalloliukkailla Lada 111 ja Nokian nastarenkaat on siihen astisista kokemuksista paras yhdistelmä, millä olin ajanut. Mutta hyväkin rengas vanhenee vähänkin ajettuna. Kumi kovettuu ja hapettuu. Tämän sain kokea omakohtaisesti kevättalvella kanttiLadallani, jossa oli alla neljätoista vuotta vanhat nokialaiset. Sivuttaispitoa ei ollut juuri lainkaan.
Kyllä pinnatuillakin renkailla lienee jonkinlainen laadunvalvonta, ainakin teoriassa. Rungoiksi kelpaavat vain tietynmerkkiset renkaat, joita ei ole aiemmin pinnattu. Nykyisten leveiden renkaiden ja matalan profiilin renkaiden rungot kyllä varmaankin joutuvat aika koville ja kunnollisen rungon löytyminen voi olla vaikeaa. Pinnoituksen kuviointi ei tietenkään vastaa aivan viimeistä tietämystä. Minulla on kerran ollut yhdet pinnoitetut talvirenkaat ja kyllä ne kestävyydeltäänkin olivat ihan hintansa väärtit. Siltikään en lämpene uudestaan sille ajatukselle. Nimittäin siinä vaiheessa, kun renkaasta tulee selviytymisväline, on ominaisuuksilla väliä.
Silti on ekoligisesti hyvä, että pinnoitetuillekin riittää käyttäjiä. Toivottavasti vaan sillä alalla huijarit eivät pääse toimimaan.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Nyt ne pinnatut paskat on edessä ja ajossa ei ole mitään vikaa, ehkei noista nyt ihan radalle ole kun alle tuntuvat kovemmin mutkaan ajaessa taipuvan. Kevyempi on kyllä rattia ainakin käännellä kun entisillä.
Torstaina katkesi ladasta hihna, vähän heinolan jälkeen lusin suoran kohdalla, kiva oli siinä ruuhkaisen tien vieressä vaihdella uutta vesisateessa. Noin viis minuuttia meni ja siinäkin ajassa huutoa tuli ohiajaneilta, "ei pysty auttaa". No en kyllä ois tarvinnukaan
Torstaina katkesi ladasta hihna, vähän heinolan jälkeen lusin suoran kohdalla, kiva oli siinä ruuhkaisen tien vieressä vaihdella uutta vesisateessa. Noin viis minuuttia meni ja siinäkin ajassa huutoa tuli ohiajaneilta, "ei pysty auttaa". No en kyllä ois tarvinnukaan