Kuin kaksi marjaa.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
- LamaAjanElvis
- Viestit: 561
- Liittynyt: 10.5.2004 21:24
Kuin kaksi marjaa.
Kuten yleis osastolla jo tuuletin että ostin tänään 2105 seuraks 2107. Vaikka 2107 ei oo kun 1300cc niin vetäähän tuo kuin ralliauto. Kävin vähän testaamassa soralla ja meno oli melkosta. Tosin voi olla että ei ole vaan tullut kengittyä tuota 1500cc uudempaa 2105 silmäterää niinkun tota uutta ostosta. Pellitkin siinä on paremmat vaikka onkin vanhempi. Pitänee vaihtaa kesän aikana 2105:een suorat ja ruosteettomat lokarit ja ovet.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
- Lada-Jussi
- Viestit: 10249
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
hienoa
jännä juttu ovat niinkuin ristikkäiset mallit, perus 2105 kun on 1,3 ja perus 2107 on 1,5, nämä on siis mallimuunnokset 21053 ja 21072?!
Olikos se 1,5 axteckatti versio, jos oli ei varmaan ihme jos 1,3 tuntuu pirteältä, kun tehossa on eroa vain 2 hv 1,5:n hyväksi. 1,3:ssa taas on yleensä 4,1 perä ja 1500 ässässä voi olla myöskin 3,9 joten 1,3 lähtee varmaan liukkaammin, vaihteistohan on sama joten kokonaisvälitys pienillä vaihteilla on eri.
Olikos se 1,5 axteckatti versio, jos oli ei varmaan ihme jos 1,3 tuntuu pirteältä, kun tehossa on eroa vain 2 hv 1,5:n hyväksi. 1,3:ssa taas on yleensä 4,1 perä ja 1500 ässässä voi olla myöskin 3,9 joten 1,3 lähtee varmaan liukkaammin, vaihteistohan on sama joten kokonaisvälitys pienillä vaihteilla on eri.

- LamaAjanElvis
- Viestit: 561
- Liittynyt: 10.5.2004 21:24
90 2105 1500cc ei oo asteekki vaan vielä ihan peruspeli ja siinä on viisvaihteinen loota ja 2107 1300cc on nelivaihteinen. Viisvaihteisessa on vaan niin pirun lyhyet välitykset että nelivaihteisen ykkösellä pääsee pyyhkäsemään vaihtamatta pitemmälle, kun toisessa vielä taistelee kakkosta päälle. Ei se 1500 loppupelissä oo laiskempi, sillä vaan tulee ajettua säästäväisesti mummotyyliin, kun tuolla ruoskemmalla 1300 voi melko säälittä vetää kylki edellä joka (sora) mutkassa ja siks se varmaan tuntuu äreemmältä.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
- Mosse-Aksu
- Viestit: 1687
- Liittynyt: 31.3.2004 13:24
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: hienoa
Tulipa selväksi kaksi asiaa samalla kerralla. Eli kyselin 21072 mallia tuolla toisella msn Lada palstalla. Eli jos Jussi satut lukemaan sen myöhemmin, kuin tämän jutun, niin ei minun takia tarvitse vastata. Ellei sitten ala jotain toista vaivaamaan.Lada-Jussi kirjoitti:jännä juttu ovat niinkuin ristikkäiset mallit, perus 2105 kun on 1,3 ja perus 2107 on 1,5, nämä on siis mallimuunnokset 21053 ja 21072?!
ei varmaan ihme jos 1,3 tuntuu pirteältä, kun tehossa on eroa vain 2 hv 1,5:n hyväksi. 1,3:ssa taas on yleensä 4,1 perä ja 1500 ässässä voi olla myöskin 3,9 joten 1,3 lähtee varmaan liukkaammin, vaihteistohan on sama joten kokonaisvälitys pienillä vaihteilla on eri.
Ja se toinen asia oli se, että olen joskus ihmetellyt tuota omaa 21072:ta. Siinä kun sattuu kepitys vielä osumaan hyvin kohdalleen, niin kyllä lähtee ihmeen hyvin. Tyttärenikin hämmästyi, kun ajoi sillä ensimmäisen kerran.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone