Nukkumaanmenotoikki
- Lada-Jussi
Re: Nukkumaanmenotoikki
mä just heräsin
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)Re: Nukkumaanmenotoikki
sen huomaa jo tosta otsikosta
no, neljän tunninpäästä pirteenä töihin 
☭ GAZ 24 Volga ☭ VAZ 2121 ☭ VAZ 2106 ☭ VAZ 2103 ☭ VAZ 21013 ☭ VAZ 21083 RU 21099 RU 21093 RU VAZ 21083 ☭ VAZ 21093 ☭ Moskvitsh 1500SL ☭ MTZ-501
ex VAZ 21063 VAZ 21051 VAZ 210993
ex VAZ 21063 VAZ 21051 VAZ 210993
- Teemu Kankaanpää
Vois lähtee parin tunni sisää nukkuu, huomen olis joululaulut kirkol 19.00.. 
-
vazili 2107
Siis, itse meen vasta 5am koisiin, koska olen yön eläjä, tosin ihan jees
jos jotkut ovat aamunvirkkuja, näin tämä maailma sykkii 24/7
jos jotkut ovat aamunvirkkuja, näin tämä maailma sykkii 24/7
No voi vtu! Tämäkin on siis vielä hengissä..
Ei ole muuten Jussin keksintöä..
Ei ole muuten Jussin keksintöä..
2102 16V ex.
2103 -75
2103 -75
- Lada-Jussi
mitä täällä tapahtuu? mä olen muka avannu tälläisen aiheen? tosin mun aiheessa on Re: alku eli olen varmaan vastannut jollekin, mitä on tapahtunut avausviestille? nyt alko hämää, vaadin selitystä
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)Re: Nukkumaanmenotoikki
eli jos vaikkapa nimimerkki "kakansuoltaja" aloittaa ketjun, jossain vaiheessa käyttäjä "kakansuoltaja" poistetaan ja hänen kirjoittamat viestit. Sen lisäksi poistetaan vielä viestit joissa on lainattu "kakansuoltajan" sanomisia. Tällöin meille voi jäädä tälläisiä erittäin kiinostavia aihealoituksia, jotaka näyttävät jonkun muun aloittamilta.
Mistä ainakin itselle herää kysymys, että olisiko järkevää laittaa vaikka sinne alkuun tieto, että kakansuoltajan viesti ja muitakin on poistettu alustapressa kirjoitti:eli jos vaikkapa nimimerkki "kakansuoltaja" aloittaa ketjun, jossain vaiheessa käyttäjä "kakansuoltaja" poistetaan ja hänen kirjoittamat viestit. Sen lisäksi poistetaan vielä viestit joissa on lainattu "kakansuoltajan" sanomisia. Tällöin meille voi jäädä tälläisiä erittäin kiinostavia aihealoituksia, jotaka näyttävät jonkun muun aloittamilta.
Vauhdin tae - alamäki
tämä aihe olisi pitänyt poistaa kokonaan, mutta koska tähänkin halutaan kirjoittaa niin se saa olla.
Poistettuja nimimerkkejä emme kommentoi täällä, eli poistetun nimimerkin tai sen osan tänne kirjoittaminen aiheuttaa myös kirjoittajan tunnuksen poiston. Jokainen poistettu tietää miksi tunnukset on postettu, eikä se kuulu muille. Siinähän taas ei ole mitään järkeä että poistan "kakansuoltajan" viestin ja perään kirjoitan itse että, "kakasuoltaja" kirjoitti plaap plaap plaap ja se poistettiin.
Poistettuja nimimerkkejä emme kommentoi täällä, eli poistetun nimimerkin tai sen osan tänne kirjoittaminen aiheuttaa myös kirjoittajan tunnuksen poiston. Jokainen poistettu tietää miksi tunnukset on postettu, eikä se kuulu muille. Siinähän taas ei ole mitään järkeä että poistan "kakansuoltajan" viestin ja perään kirjoitan itse että, "kakasuoltaja" kirjoitti plaap plaap plaap ja se poistettiin.
Oletko nyt ihan tosissasi?pressa kirjoitti:Poistettuja nimimerkkejä emme kommentoi täällä, eli poistetun nimimerkin tai sen osan tänne kirjoittaminen aiheuttaa myös kirjoittajan tunnuksen poiston.
Tästä lähtien joudut poistamaan kaikkien niiden tunnukset jotka kirjoittavat jotain idästä?
Terve menoa vaan joka sorkka...
Hups tästä on yön aikana kadonnut täysin asiallinen kirjotus. Nyt pressa löysää sitä pipoa.
Reippaina käymme rekkain alle