Ajattelin ettei pressa kehtaa kaupasta mitään paskasuodattimia ja nyt mulla on semmonen Ladassa ja neljä varastossa

Ainakin ne Bilteman öljyt, mitä olen nähnyt ovat olleet täyttä kuraa. Ne ovat ilmeisesti niitä höpöhöpölitkuja, joiden merkinkin voit itse keksiä, kun tilaa tarpeeksi ison erän.Veltto kirjoitti:
Kyllä sieltä biltemasta saa ihan laadukastakin kamaa kun vaan kattoo mitä siitä hyllystä käteensä ottaa, ei kyllä koske kuin pientä osaa tuotteista. Esim, ruostesuoja-aineet/akut/osa työkaluista.
Katos vaanIdän Ihme 1 kirjoitti:audiq kirjoitti: Ainakin ne Bilteman öljyt, mitä olen nähnyt ovat olleet täyttä kuraa. Ne ovat ilmeisesti niitä höpöhöpölitkuja, joiden merkinkin voit itse keksiä, kun tilaa tarpeeksi ison erän.
Mitenkä niin täyttä kuraa? Ainakin hinnat ovat samaa luokkaa kuin vastaavilla laatumerkeillä.
Tuo ei vielä takaa mitään ja ei kuulosta kovin järkevälle pakata jotain laatutavaraa Biltemalogolla varustettuun purkkiin.Idän Ihme 1 kirjoitti: Joskus Bilteman katalogissa luki öljyjen kohdalla että käyttävät erään suurimpiin öljy-yhtiöihin kuuluvan firman kamaa... Mikä sitten lieneekään...
Niin näyttäisi käyneen. Esim. Mobilin hinnat ovat taas laskeneet, ainakin täällä nurkilla.Idän Ihme 1 kirjoitti:Mun havaintojen mukaan Bilteman öljyjen hinnat ovat viime aikoina (vuosina?) nousseet nopeammin verrattuna muiden öljyihin...