
Pink Ladillac
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Tänään pesin, puunasin ja vahasin auton sisältä ja ulkoa... no en vahannut sisältä.
Maalipinta näyttäisi jotenkin vaurioituneelta, sillä vaikka vahasin ja pinta on kirkas ja kiiltävä, näkyy vahan alla outoja pyöröjälkiä. Onkohan joku pessyt auton likasella sienellä tms. Harmin paikka.
Poistin myös kierroslukumittarin ratin ja mittareiden välistä, kun en yksinekertaisesti saanut aikaseksi kytkeä sitä kiinni ja alko ärsyttään sen paikkakin. Eli ehkä asennan sen kojelaudan keskelle niinkuin normaalit ihmiset. Oikeastaan, siistein paikka ois sateenkaariladatiimin kekkaama paikka etupellillä, mutta ei taida motonetin mittari kestää vettä ja lunta
Hmm, nyt on alkanut kuulumaan outoa rutinaa vaihdelaatikosta kun auton käynnistää, pitääköhän öljyt vaihtaa. Ikäänkuin synkronointi ei lähtisi heti mukaan. Vai johtuukohan se kytkimestä, hmm.... kyllähän se ravistaa jos kylmänä luistatta....
No, toisaalta, ärsyttävän vähän vikaa on Larssonissa lähiaikoina ollu, on pitäny tehdä tikusta asiaa.
Maalipinta näyttäisi jotenkin vaurioituneelta, sillä vaikka vahasin ja pinta on kirkas ja kiiltävä, näkyy vahan alla outoja pyöröjälkiä. Onkohan joku pessyt auton likasella sienellä tms. Harmin paikka.
Poistin myös kierroslukumittarin ratin ja mittareiden välistä, kun en yksinekertaisesti saanut aikaseksi kytkeä sitä kiinni ja alko ärsyttään sen paikkakin. Eli ehkä asennan sen kojelaudan keskelle niinkuin normaalit ihmiset. Oikeastaan, siistein paikka ois sateenkaariladatiimin kekkaama paikka etupellillä, mutta ei taida motonetin mittari kestää vettä ja lunta

Hmm, nyt on alkanut kuulumaan outoa rutinaa vaihdelaatikosta kun auton käynnistää, pitääköhän öljyt vaihtaa. Ikäänkuin synkronointi ei lähtisi heti mukaan. Vai johtuukohan se kytkimestä, hmm.... kyllähän se ravistaa jos kylmänä luistatta....
No, toisaalta, ärsyttävän vähän vikaa on Larssonissa lähiaikoina ollu, on pitäny tehdä tikusta asiaa.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Eilen Combitrans kuoli, onneksi korjaamon pihaan. Sytytysvirrat katosivat. En jaksanut alkaa tutkimaan mikä mättää. Sulakeboksi tai sitten sytytysreleen maadotus on huonosti, kun vilkkureleen vaihdoin taannoin (sedanin kanssa päittäin). Vaikka kyllä mä sen mutterin kiristin. 

Reippaina käymme rekkain alle 

Combi hukkaa omituisesti virtansa. Siis ei akusta, vaan niin että virtalukosta ei tapahdu vaan mitään. Eilen pimeni hetkeksi tyystin, mutta sitten lopulta tuli virrat muttei startannu. Sai kasibaarin asiakkaat lykkiä sitä pitkin Rounionkatua...
Oiskohan se se sulakeboksi?

Reippaina käymme rekkain alle 

Juu tietysti aattelin totakin, mutta sulakeboksia siksi kun siinä on jo muutakin vikaa todettu, toisaalta voisko sytytysrele tms olla myös syyllinen? Sulakebokseja on joka tapauksessa varakappale, joten siitä on hyvä alottaa.Hasa kirjoitti:Virtalukon pohja on käsittääkseni jopa kulutushyödykkeeksi luokiteltava osa. Tarvikkeena ei vissiin ole kallis. Miten vian varmistaa - sitä en tiedä - sieltä kuitenkin vikaa ensiksi etsisin.
Reippaina käymme rekkain alle 
