Joka suostui ottamaan 110:ni vaihdossa ja vielä hyvitti siitä vaihtaessani autoa.
Nyt ajaessani eri merkkisellä huomaan, mitä olen menettänyt.
Käytettynä ostamani auto on hiljainen, kiva ajettava, penkit mukavat, ajoasento hyvä.
Vaikka vaihdoin vanhempaan, sain ruosteettoman, sähköviattoman melkein sama kulutuksisen
ilmastoidun, isomman, tehokkaamman, ajo-ominaisuuksiltaan paremman airbagillisen (kalliimman) sedanin.
Nyt nautiskelen ajamisesta.
Paras kokemus oli autoliikkeessä
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Re: Paras kokemus oli autoliikkeessä
Jaahas mitäs merkkiä nyt aletaan hehkuttaa?
Hieno homma kuitenkin, että Timpa pääsi ritsastaan eroon.

Hieno homma kuitenkin, että Timpa pääsi ritsastaan eroon.

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Mä veikkaan Mersua C-koppaa tai W124E 

* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Vanja-eno kirjoitti:Mä veikkaan Mersua C-koppaa tai W124E
Enpä usko, jos noi ao. kriteerit täyttyy.

Timpa kirjoitti:..penkit mukavat.. ..vaihdoin vanhempaan, sain ruosteettoman, sähköviattoman..
2102 16V ex.
2103 -75
2103 -75
- Lada Scandinavia
Veikkaisin jotain VW konsernin tuotetta.
Minä vaihdoin Lada 111 2000 mallisen taas 2001 malliseen ja VW konsernin tuotteeseen. On farkku ja 1.9 Dieseli.
Kyllä on kiva ajella, ei muuta voi sanoa.
Minä vaihdoin Lada 111 2000 mallisen taas 2001 malliseen ja VW konsernin tuotteeseen. On farkku ja 1.9 Dieseli.
Kyllä on kiva ajella, ei muuta voi sanoa.